1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915837

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
{Olle & Mikenomad}: Det fanns ingen form av kritik i mitt inlägg, om nu ngn trodde det.
Uppskattar alla Olles inlägg då han är väldigt rak och tydlig i sina inlägg.
Det var nog mer bara ett onödigt inlägg av mig, då det var så tydligt att han ville ingjuta mod i oss samtidigt som man kan känna hans oro.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Kulltorp: det var inte dig specifikt jag riktade mig till, mer en allmän känsla av ”heaven or hell” här :)

Tycker den kommande matchen mot Örebro känns minst lika läskig, på förhand, som matcherna mot Rögle gjorde. Det vore klädsamt att plocka en trepoängare mot dom.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Kulltorp: Mitt inlägg var inte alls tänkt att riktas mot dig personligen, det råkade bara bli så att jag svarade dig.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...