Kulltorp: det var inte dig specifikt jag riktade mig till, mer en allmän känsla av ”heaven or hell” här :)
Tycker den kommande matchen mot Örebro känns minst lika läskig, på förhand, som matcherna mot Rögle gjorde. Det vore klädsamt att plocka en trepoängare mot dom.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tycker den kommande matchen mot Örebro känns minst lika läskig, på förhand, som matcherna mot Rögle gjorde. Det vore klädsamt att plocka en trepoängare mot dom.