+ 8
Inlägg: 1920453
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
Kulltorp: Håller med om att alla måste få ha en egen åsikt. För min del tycker jag att vi måste stötta alla som är på isen. Vissa håller kanske inte riktigt i SHL men just nu har vi inga andra och då måste dom få vårt stöd.Nubben gjorde något väldigt bra genom att på ett tidigt stadium bygga ett riktigt bra allsvenskt lag för att ta oss upp i SHL. Men det visade sig att vi gick upp ett år för tidigt till vår stora lycka.Men Nubben fick det inte lätt att försöka justera truppen när vi redan var inne i maj månad då dom flesta SHL klubbar redan gjort sina värvningar, fanns liksom inte så mycket kvar att välja på.
Att vi sen måste lämna en massa miljoner till Karlskrona som nån sorts fallskärm är nog den mest idiotiska regel som skapats.
En nykomling behöver alla medel som finns för att kunna klara sig kvar första året....men det kanske det som är meningen att man inte ska klara av..
Jag litar på Nubben,Freddan och det lag vi har....
Heja Timrå !!!!
Att vi sen måste lämna en massa miljoner till Karlskrona som nån sorts fallskärm är nog den mest idiotiska regel som skapats.
En nykomling behöver alla medel som finns för att kunna klara sig kvar första året....men det kanske det som är meningen att man inte ska klara av..
Jag litar på Nubben,Freddan och det lag vi har....
Heja Timrå !!!!
+ 6
Ska man kunna deltaga och interagera på forum generellt, så behöver man till att börja med respektera alla, så länge man håller sig till de regler och lagar som gäller.
Alla har rätt till sitt eget tyckande.
Klarar man inte det så kanske man ska undvika forumen.
Forza TIK!