+ 6
Inlägg: 1920462
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
Veteranolle: Funderar lite kring det där just med att gå upp ett år för tidigt. Nubben hade väl haft precis samma dilemma nästa gång man kvalar uppåt också, vilket vill säga han hade varit tvungen att börja bygga för en allsvensk trupp återigen i ett SHL kval. Sen klagar ju de flesta på att de vi har nu inte håller för SHL men merparten från årets trupp är ju just värvade för att kvala uppåt till SHL så vilka skulle man behållt ändå?
+ 1
Att vi sen måste lämna en massa miljoner till Karlskrona som nån sorts fallskärm är nog den mest idiotiska regel som skapats.
En nykomling behöver alla medel som finns för att kunna klara sig kvar första året....men det kanske det som är meningen att man inte ska klara av..
Jag litar på Nubben,Freddan och det lag vi har....
Heja Timrå !!!!