Dundee: Om målburen medvetet flyttas ska det vara utvisning. Om det är öppet mål då det händer ska det vara straffslag.
Sen har jag svårt att se hur man kan bedöma det som medvetet då det sker i närkampssituation bakom målet. Riktig otur för IKO onekligen, men enligt regelverket en riktig bedömning.
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)