"100 spänn på att familjen Norberg hade en kväll med snacks och Monopol. Hardegård köpte Norrmalmstorg och centrum direkt, Nubben drog näven i bordet och skickade pojken till Örebro."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skulle vilja citera Jens Pihl på twitter:
"100 spänn på att familjen Norberg hade en kväll med snacks och Monopol. Hardegård köpte Norrmalmstorg och centrum direkt, Nubben drog näven i bordet och skickade pojken till Örebro."