gustav9: Vet ej. Ante har hand om backar och Freddan forwards. I min bok är det ju inte bara backarna som brister i försvarsspelet, sen är presspelet lika håglöst för den delen. Synken finns inte och när det sett precis lika illa ut som säsongen 18/19 både spelmässigt och hur man matchar laget så väljer jag att dra den enkla slutsatsen att Feddan inte har förmågan att leda ett SHL lag. Li
lika lite som Fagervall har bevist nått i sin SHL karriär för att ta ett exempel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.