1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615004 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2382412

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
{9566}: Men jag tycker att vi är bäst… därför blir jag vansinnig när det ska se ut som det gör på isen från Timrås sida.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Det är nu man minns typ tolv raka torskar förra säsongen och inser att vi plockat 4 pinnar mot giganter som HV71 och äckliga Frölunda på typ några få matcher. Det finns hopp i eländet.

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Olli Hahl: Förstår det, är jobbigt när det går tungt, försöker bara analysera matchen och tyvärr så var dom bättre idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer