Det är nu man minns typ tolv raka torskar förra säsongen och inser att vi plockat 4 pinnar mot giganter som HV71 och äckliga Frölunda på typ några få matcher. Det finns hopp i eländet.
Smokey: nu är jag ju en ”glaset är halvtomt”-kille men HV71-vinsten är fan ingen fjärder i hatten, dom har inte tagit en enda trepoängare än och ligger sist i tabellen. Tycker vi var riktigt dåliga i den matchen. Men vi är inte på kvalplats idag, det sätter vi upp på plussidan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer