Herregud va många desillusionerade personer som häckar här. Vi har bättre lag än på många år men självklart har vi inte material för ngn topplacering. Jag tycker att vi presterar i linje med rimliga förväntningar. Lite mer effektivitet och lite mer rakt på så blir detta hur bra som helst. Jag har tippat 8-10 plats och det kanske kan landa där.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...