Kulltorp: Jag håller med dig, jag tycker knappt det är utvisning om jag ska vara ärlig. Hade det varit en TIK-spelare som åkte på det matchstraffet hade jag varit skogstokig.
Rico01: klart en klumpig tackling som olyckligt tar i huvudet ska innebära utvisning men det borde inte vara snack om att det ska upp i nån disciplinnämnd.. Tror han nog fattat att man inte kan gå in högt som 3e spelare och förvänta sig att inget ska hända..
Vi har föresten åkt på några sådana sen vi kom upp i shl signerat mr erixon
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer