Kulltorp: samtidigt får man väl vara konsekvent. Malmöspelaren går in som tredje gubbe i en situation och sätter en axel i huvudet på motståndaren. Det är inte bara ett fel han gör i situationen. Dessutom blir motståndaren skadad av en huvudtackling, något som ligan uttryckligen vill ha bort. Tycker det är solklar avstängning. +3 matcher.
Kulltorp: Jag håller med dig, jag tycker knappt det är utvisning om jag ska vara ärlig. Hade det varit en TIK-spelare som åkte på det matchstraffet hade jag varit skogstokig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer