1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2480750

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
roger_sundsvall: ja och i samma veva som medier och en del fans började basunera ut att Timrå minsann kunde vara ett lag för sm-guldet.. var i början på dec eller slutet på nov.. var väl i samma veva som Wedin skadades.
Sen gick det rakt utför .I dec vann man 2 av 8 och det är väl ungefär så det sett ut sen dess..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Karlsson74:

Var en av dem som basunerade ut att vi skulle gå för guldet. Inget fel i att ha ambitioner med sitt supporterskap. Men nu är läget ett annat. Knappast bara på grund av Wedins skada. Nöjd om det blir ett play in den här gången.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
de va så
efter wedin,sen hände nåt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.