Inlägg: 2480783
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
DJ Hemp: Ambitioner är väl inte fel såvida de iaf är lite realistiska .att tro man ska vinna sm-guld andra året i Shl vet jag inte om det är speciellt realistiskt .
Kan ju bara vara Malmö i början på 90talet som så vitt jag har för mig, med hjälp av en jättehög med pengar lyckats med den bedriften .
Kan ju bara vara Malmö i början på 90talet som så vitt jag har för mig, med hjälp av en jättehög med pengar lyckats med den bedriften .
+ 1
Var en av dem som basunerade ut att vi skulle gå för guldet. Inget fel i att ha ambitioner med sitt supporterskap. Men nu är läget ett annat. Knappast bara på grund av Wedins skada. Nöjd om det blir ett play in den här gången.