Zäta75: Längtan till söndagens hemmamatch är, åtminstone för mig, större än nerven inför kvällens drabbning! Bara tanken av den stämning vi kommer skapa i hemmaborgen får mig att känna mig som ett barn på julafton. Den stämningen, kryddat med våra profiler, och det spel som vi vet att våra grabbar kan leverera, det kan leda oss långt i vår!
13 års ackumulerad längtan efter SM-slutspel kommer att släppas lös likt vårfloden genom Bergeforsens turbiner!
De experter som tror att Timrå är mätta med en femte plats i tabellen ska få äta upp sina ord. Jag tror knappast att det kommer vara en inställningsfråga för våra gubbar. Nu är förspelet slut och huvudakten kan äntligen börja!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
13 års ackumulerad längtan efter SM-slutspel kommer att släppas lös likt vårfloden genom Bergeforsens turbiner!
De experter som tror att Timrå är mätta med en femte plats i tabellen ska få äta upp sina ord. Jag tror knappast att det kommer vara en inställningsfråga för våra gubbar. Nu är förspelet slut och huvudakten kan äntligen börja!