RunarUp: Kloka ord! Men hockey är ju känslor, så ibland går topplocket av ren frustration. Men visst är det klokt att inte skriva under match, det är nåt jag också strävar efter. Går sådär!
+ 6
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte