Patrick Polly: Man spelar bra ishockey, kan hålla med. Men när det inte blir mål lägger man sig ned och dör - det är mindre bra. Så på det stora hela spelar man inte så bra ändå.
Fast matchen mot Skellefteå var ändå ett fall framåt på den fronten så hoppas de kan bygga på det och spela fysiskt och fokuserat i 60min.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Fast matchen mot Skellefteå var ändå ett fall framåt på den fronten så hoppas de kan bygga på det och spela fysiskt och fokuserat i 60min.