1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2600505

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Bragd-Birger: Ja dessa tre "offensiva" kedjor ser riktigt intressanta ut👊🏒👍

Däremot skulle jag nog ha Oliver i en fjärde tillsammans då med EA som gjuten center o Bojjan . Mieho har visserligen fysiken på sitt pluskonto men tyvärr används den lite för lite emellanåt.

Oliver har vart riktigt bra här i höst o visat sig väldigt bra i sargspelet o med en riktigt bra fart på skridskorna så han har tagit enorma kliv.

Vore ju kul om Ante skulle testa dessa o framförallt får man ju hoppas han kan börja agera under matcher med lite aktivt coachande nu!👍

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Lomond: vi kan sitta och bygga kedjor i all oändlighet. Det är inte på pappret det felar utan det är tyvärr på isen. Det här laget har meriter så det räcker och blir över men av någon anledning så får man inte fram sina kunskaper. Målgörandet är det som fallerar mest och kanske är vi för mjuka framför mål. Många lyfter fram att vi saknar Alvarez och kanske är det precis en sån spelartyp vi skulle behöva

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.