RunarUp: jag uppfattade det så som du ville och mitt inlägg hakade bara på din andemening. Men efter 4 raka segrar så är jag säkert lite snällare. Frågan till mig själv blir nog hur mina inlägg låtit om det varit 4 raka torsk? Istället för att börja med att förändra andra måste man börja med sig själv först 😇
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men efter 4 raka segrar så är jag säkert lite snällare. Frågan till mig själv blir nog hur mina inlägg låtit om det varit 4 raka torsk?
Istället för att börja med att förändra andra måste man börja med sig själv först 😇