Silly Season 2018/2019
« Föregående · 1901906 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: skönt att slippa ha nån i laget som heter ållas. De andra spelarna kan ju liksom inte vara säkra på att han inte gjort nåt med deras utrustning...
+ 3
Sv: Silly Season 2018/2019
{8437}: vet att Ahnelöv finns med i tankarna men de ska vara pengarfrågan där ..
+ 5
Sv: Silly Season 2018/2019
timråhockey: Om vi är sugna på en svensk back så finns förutom Viktor Svedberg även Jonas Ahnelöv tillgänglig på marknaden. Jag tror att Ahnelöv skulle kunna vara ett bra tillskott som defensiv back i vår trupp. Bra storlek, några år på nacken, gör en handfull poäng per säsong och har gott om både AHL- och SHL-rutin.
+ 3
Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Synd, känns som att det hade varit ett spännande nyförvärv. Handlar alltså om Adam ollas mattson
Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Undrar om inte Sonnenberg var Linkans värvning? I så fall blir bara Manderville kvar. Linkan trodde mer på nordamerikaner generellt.
Sv: Silly Season 2018/2019
Knylan: Nä spontant är det väl Manderville och Sonnenberg som poppar upp som lyckade
Sv: Silly Season 2018/2019
Kerstin_k: Haha ja, det ska han ha den gode Parks. Hela sekvensen från den bedrövliga utvisningen han tog som sedan resulterade i att Leksand inte räknade in när han sedan kom ut från utvisningsbåset och fick avgöra.
Utan det där målet så hade hela hans TIK-legacy bestått av först då den utvisningen sen felpassningen i sudden i första matchen mot KHK. Nubben må vara klubbens enskilt viktigaste person någonsin men speciellt bra flyt med nordamerikaner har han då icke haft.
Utan det där målet så hade hela hans TIK-legacy bestått av först då den utvisningen sen felpassningen i sudden i första matchen mot KHK. Nubben må vara klubbens enskilt viktigaste person någonsin men speciellt bra flyt med nordamerikaner har han då icke haft.
+ 2
Sv: Silly Season 2018/2019
Johan J: Fick höra mkt positiva ord om tre -04:or från AIK hockey(Härnösand) som kommit till Tik:s J16-elitlag. Hoppas det stämmer.
+ 6
Sv: Silly Season 2018/2019
Corvo: Gjorde inget större intryck och skulle kunna placeras i facket "menlösa värvningar".
MEN. Men; övertidsmålet mot Leksand i första finalmatchen är inskrivet i Timrå IK's historiebok förevigt. Vem vet vad som hade hänt om Nubben inte hade värvat Parks och Parks satt det målet..?
MEN. Men; övertidsmålet mot Leksand i första finalmatchen är inskrivet i Timrå IK's historiebok förevigt. Vem vet vad som hade hänt om Nubben inte hade värvat Parks och Parks satt det målet..?
+ 13
Sv: Silly Season 2018/2019
Hugo Enock till Brampton Beast i ECHL. Skitkul för grabben. Nu blir det långa resor för pappa Enock.
+ 12
Sv: Silly Season 2018/2019
Axel Jonsson-Fjällby var precis på systemet i Kvissleby, med sällskap. Flytthjälp? :p
+ 4
Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare: hyfsad kvalité på t-shirt allafall tror Stadium är inblandat och Rehband trycker. tror stadium för tik med kläder inte neh som är störst har sett att det står qlique på kläder är ett hyfsad kvalitetsmärke mycket åt stadium
Sv: Silly Season 2018/2019
YourIntruder: Sällan har uttrycker "storm i ett vattenglas" passat bättre.
+ 4
Sv: Silly Season 2018/2019
Helt otroligt! Vi är i SHL efter massor av år. Plötsligen utbryter ett inbördeskrig om halsdukar. Det är perspektiv.
+ 10
Sv: Silly Season 2018/2019
Kulltorp: Det är sant, för egen del kan jag både förstå frustrationen samt klubbens prioriteringar. Men den här "debatten" startade när jag uttryckte frustration över en icke uppdaterad hemsida. DET tycker jag helt ärligt är lite svagt, att tex inte vår nya 1:e-målis finns med där ännu.
Sen var det nån som utökade det till souvenirdelen och där är väl min åsikt att föreningen bör lyssna och ta till sig av potentiella kunders synpunkter. Men att det inte är detsamma som att ge alla klagomål högsta prio....
Sen var det nån som utökade det till souvenirdelen och där är väl min åsikt att föreningen bör lyssna och ta till sig av potentiella kunders synpunkter. Men att det inte är detsamma som att ge alla klagomål högsta prio....
+ 2
Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Timrå IK befinner sig i växtvärk just nu. Lyxproblem..men kan vara frustrerande av olika anledningar.
Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Kanske någon ansvarig framåt höstkanten kan uppdatera officiella också så alla spelare finns redovisade 🙂
+ 1
Sv: Silly Season 2018/2019
El Maco: Först backvärvning och stänga truppen, sen muggdesign och souvenirkiosker 👍
+ 6
Sv: Silly Season 2018/2019
El Maco: med risk att bli kallad grinig? Vilka säljer Timrå IK souvenirer?
+ 1
Sv: Silly Season 2018/2019
Tjalle: Vem säljer Almtuna IS prylarna då? Nisses cykelverkstad eller? ;-)
Sv: Silly Season 2018/2019
TIK1928: det ät väl kopplat till vilken keja föreningen har som profilleverantör?
I Uppsala finns sväl GUSK som UIF att köpa på Inter Sport emedad Storvreta, Sirius och Hagunda sälger supporterorylar på Stadium.
I Uppsala finns sväl GUSK som UIF att köpa på Inter Sport emedad Storvreta, Sirius och Hagunda sälger supporterorylar på Stadium.
Sv: Silly Season 2018/2019
El Maco: I Umeå tror jag Björklöven har nått avtal med Intersport, där säljs en del support prylar, bl.a matchtröjjor, hockeyhandskar med löven tryck halsdukar o.s.v. Tror faktist en stor del av deras support utbud säljs vi butiken, så det är nog ingen dum idé
+ 1
Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare: Förr fans det väl en supportshop i Birsta City? Vet dock inte om den är kvar, det var många år sedan jag var där.
Sv: Silly Season 2018/2019
Smokey: Jaha. Såpass. Det hade ju varit lite väl maktfullkomligt om jag lyckats få dig att sluta följa Timrå IK också.
🙂
🙂
Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Du ska i alla fall ha kredd för att du fått mig att nästan sluta att skriva här på forumet helt.
Självinsikt är inget man behöver skeda med heller. Men jag fortsätter givetvis följa Timrå IK ändå!
Det är det viktigaste:)
Självinsikt är inget man behöver skeda med heller. Men jag fortsätter givetvis följa Timrå IK ändå!
Det är det viktigaste:)
+ 1
Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Nä, det är jag definitivt inte. Min reptilhjärna är i klass med Modanos. Det kokar alldeles för ofta när det kommer riktigt nära hjärtat. Som med Timrå IK.
Men på gamledar har jag lärt mig att bita mig i båda händerna tills ryggmärgsreflexerna lugnat sig, och jag kan skriva utan att ta ära och heder av spelare, ledare och domare.
I mina ögon är du och burgaren två av dom mest läsvärda på forumet. Så sluta för guds skull inte att skriva.
Men på gamledar har jag lärt mig att bita mig i båda händerna tills ryggmärgsreflexerna lugnat sig, och jag kan skriva utan att ta ära och heder av spelare, ledare och domare.
I mina ögon är du och burgaren två av dom mest läsvärda på forumet. Så sluta för guds skull inte att skriva.
+ 5
Sv: Silly Season 2018/2019
RunarUp:
Du är klok som en pudel i vanlig ordning Runar. Appropå det så pudlar jag gärna, lite min främsta gren. Men jag tycker bara att tjafs om petitesser är så satans onödigt när man vet att man på det stora hela antagligen är rätt överens.
El Maco är möjligen ingen jag vill skeda med men jag respekterar honom som skribent härinne. Han har bidragit med massor genom åren till det här forumet och är väl typ en av legendernas legender här.
Du är klok som en pudel i vanlig ordning Runar. Appropå det så pudlar jag gärna, lite min främsta gren. Men jag tycker bara att tjafs om petitesser är så satans onödigt när man vet att man på det stora hela antagligen är rätt överens.
El Maco är möjligen ingen jag vill skeda med men jag respekterar honom som skribent härinne. Han har bidragit med massor genom åren till det här forumet och är väl typ en av legendernas legender här.
+ 2
Sv: Silly Season 2018/2019
timråhockey: Gärna för mig. Och efter "pengar är inte allt"-snacket borde han bli billig för att inte tappa ansiktet, bara han får spela pp. :P
Sv: Silly Season 2018/2019
Jimmy Ericsson ledig. Kan han skolas om till back a´la Molinder. Det skulle vara att uppskatta han kvaliteter!
« Föregående · 1901906 · Nästa »