Timrå IK - Asplöven HC 2013-10-03
hubbenorlen: Det kördes ett medelande under sändningen förut att det är problem med ljudet men att det jobbas på det.
Det verkar dom ha gjort, för bilden är betydligt mycket mer följsam den här matchen.
Men det är ju lite märkligt att man har en teknikavdelning som inte har koll på såna här saker.
Så därför kändes det bra att ge synpunkter i stället för att klaga.
hubbenorlen: det är det...å andra sidan är det väl som det är som oftast, när man kommer in detalj så är det förvånande hur dålig koll folk har ibland?
Jag menar, man har lärt sig hur man ska göra för att det ska funka, och då gör man så...när det inte funkar skiner det igenom att samma person ofta inte har både det teoretiska och praktiska kunnandet....
men, som du säger, om dom är mottaglig för konstruktiv kritik är villiga att lära så är det jättepositivt. och det är ju guld att öht kunna följa matchen.. :-D
Redigerad kommentar
Msn får nöja sig med BIK - DIF, som sänds i Viasat. I Cmore visas "E4-derbyt", men där har jag svårt att uppvisa någon entusiasm.
Faktum är att jag antagligen kollade minst lika mycket på HA redan när vi spelade i ES. Mer hardcore helt enkelt...
Redigerad kommentar
2 300 är väl en godkänd siffra för en torsdagsmatch mot ett lag som Asplöven?
Ok, men jag hade kalkylerat lågt. Allt över 2 000 får anses godkänt, tänkte jag. Men visst, hoppas på fler kan man väl göra.
nää....nu måste Roffe se till att killarna börjar spela hockey o släppa pucken till spelare med fart...
snabba mål ikväll, Löven har 2-0 efter 2:30 :-)