« Föregående · 1988424 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Har ifrågasatt MS från början och begriper inte kontraktsförlängningen...
Har bara förträngt det några månader. Nu blir det uppenbart...
Nu 6 man i PP...
VA I HELVETE!!!! Något är fel!!!!
Har bara förträngt det några månader. Nu blir det uppenbart...
Nu 6 man i PP...
VA I HELVETE!!!! Något är fel!!!!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Jag sitter i Georgien och loggade in för att se hur matchen gestaltar sig. Det skulle jag ju aldrig ha gjort.
Fan vilken skön vändning detta kommer att bli.. Legendarisk..
Jag sitter i Georgien och loggade in för att se hur matchen gestaltar sig. Det skulle jag ju aldrig ha gjort.
Fan vilken skön vändning detta kommer att bli.. Legendarisk..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Dags att börja en ny hashtag på twitter tror jag.
#Revansch2021
#NuStällerViHögreKrav
#Revansch2021
#NuStällerViHögreKrav
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, det är ju några galna studsar innan både tvåan och trean.
Förstakedjan som är inne på två av målen. Farliga pucktapp.
Förstakedjan som är inne på två av målen. Farliga pucktapp.
Sv: A proposito de nada
Nu räcker det för mig. God kväll, gott folk. Det blir en lång vinter i år igen.
Sv: A proposito de nada
Back: Leksand tar vi ju lätt.... bla bla bla.... Brynäs är kass. I år igen. Nu blir det igelkottsförsvar nästa match. Sunkan hänger löst.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8356}: Tur att det dröjer en vecka till nästa gång! Fy fan så jävla dåligt!!!
Sv: A proposito de nada
Snart tar Ove över akeppet... Hur många idiot rekryteringar ska vi göra och hur många tränare ska kickas?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Fan vad jag inte unnar Brynäs nån jävla framgång. Satt sig i den här sitsen på egen hand. Fuck you.
Sv: A proposito de nada
Peja: man är ju konstant nummer två på pucken. Backcheckingen är ju obefintlig.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hescores: Dom gör ju mål på allt...trean får Sigalet ta på sig.
Glöm nu inte att det svåraste som finns är att leda med 3-0 :-/
Glöm nu inte att det svåraste som finns är att leda med 3-0 :-/
Sv: A proposito de nada
Brynäs ser inte påkopplade ut. Inte så at Leksand spelar någon märkvärdig hockey men de har högre intensitet än Brynäs.
Sv: A proposito de nada
Sundqvist blir nog första tränare att få sparken i SHL. Vad har han gjort för att förtjäna vara huvudtränare förutom att misslyckas att ta oss till slutspel förra året? Känns som massa tomma ord bara, påminner om Marcus Bengtsson i Gefle.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Undra hur det låter efter idag.
"Vi var inte riktigt där ikväll."
"Varför då?"
"Jag vet inte. Leksand är ett jättebra lag."
"Men i ett sånt klassiskt möte kan man väl kräva mer?"
"Sa jag hur bra Leksand är?"
"Vi var inte riktigt där ikväll."
"Varför då?"
"Jag vet inte. Leksand är ett jättebra lag."
"Men i ett sånt klassiskt möte kan man väl kräva mer?"
"Sa jag hur bra Leksand är?"
+ 2
Sv: A proposito de nada
Känns som repris av de senaste två säsongerna...
Vi blir förnedrade mot Leksand. Smaka på den... Total handlingsförlamning!
Har vi diskussion om tränarbyte efter omgång 8 i år igen tro...?🤔
Vi blir förnedrade mot Leksand. Smaka på den... Total handlingsförlamning!
Har vi diskussion om tränarbyte efter omgång 8 i år igen tro...?🤔
+ 1
Sv: A proposito de nada
dAVydov: Oj vilken tung start. Mål direkt och då åker vi såklart på hälarna direkt. Nu får vi se vad det finns för moral i det här laget...
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tror jag stressar bort från tv:n nu. Pallar inte detta efter en tung arbetsdag.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Japp, samma här. Stressade hem och välkomnas av 0-1. Känns sådär :)
Sv: A proposito de nada
Hahahah, jag kom precis hem och slog på och tänkte "undra om vi redan vikt ner oss och" SE PÅ FAN. Fucking lol.
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: jo, sant... blir nog svårt för dem ... deras målvakt räddade dem i Ängelholm
« Föregående · 1988424 · Nästa »
Gäller för tränarteamet att nå ut till spelarna i paus.