« Föregående · 2007273 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Hescores: Sen vi gjorde om i PP-formationerna ser det ju betydligt bättre ut. Tyckte mig skymta att vi har 44% på de tre senaste matcherna. Det kommer ju såklart inte hålla, men kan vi landa runt 25% så kommer poängen att börja ramla in.
Sv: A proposito de nada
Man kan väl konstatera att hade det varit omvända roller, att Malmö spelade såhär mot oss i Gävle, då hade det låtit att vi blir utskrattade av hockeysverige, att vi håller AS-nivå, borde stått 0-7 o s v.
Bara för att sätta perspektiv på vilken bra period Brynäs gjort!
Bra start, mycket kvar. Ledningen borde varit större.
Bara för att sätta perspektiv på vilken bra period Brynäs gjort!
Bra start, mycket kvar. Ledningen borde varit större.
Sv: A proposito de nada
Blixt1980: Man får nästan lite slutspels vibbar från matchen. Dom har gett sig fan på att vinna och sälja sig jävligt dyrt. Hoppas att dom kan lirka in någon till puck så att dom får lite förtjänst för mödan.
Hoppas att dom orkar att hålla tempot resten av matchen. Kul hur som helst 🖤💛❤️
Hoppas att dom orkar att hålla tempot resten av matchen. Kul hur som helst 🖤💛❤️
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Med tanke på Brynäs usla PP statistik så är det nog större sannolikhet att det blir mål på en straff.
Sv: A proposito de nada
Charles: Bra period men straffmissen lämnar en sur eftersmak. Kan bli dyrköpt eftersom vi snittar typ ett mål per match.
Sv: A proposito de nada
Hescores: Sjukt att han inte får ta den ju!🤷♂️
Grym förstaperiod!! Problemet är att vi bara leder med 1-0. Gör man inte fler mål på chanserna så kommer det vända. Det vet man ju sen gammalt 🙄
Grym förstaperiod!! Problemet är att vi bara leder med 1-0. Gör man inte fler mål på chanserna så kommer det vända. Det vet man ju sen gammalt 🙄
Sv: A proposito de nada
Bästa Brynäs perioden jag sett på år och dagar fy farsan vad kul att se!!!!!!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Bästa straffskytten vi har är med idag (Söderström) får han ta den? neeej
+ 3
Sv: A proposito de nada
Förbannat rolig hockey att se.
Jag är riktigt imponerad av Brynäs start.
Jag är riktigt imponerad av Brynäs start.
+ 9
Sv: A proposito de nada
mattiask: Spelar inte så stor roll om Jaedon fick assisten direkt efter, det korrigeras alltid i efterhand om domarnas initiala info inte stämmer.
+ 1
Sv: A proposito de nada
mattiask: Straff. Sätt denna nu då!!
Självklart miss. Tar hellre ett PP. Tycker lagen borde få välja.
Självklart miss. Tar hellre ett PP. Tycker lagen borde få välja.
Sv: A proposito de nada
En fundering. Enligt swehockey så fick inte Jaedon assist på målet. Hur kan han inte få det?
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ingen utvisning när Rödin dras omkull bakifrån, enligt Wikegård. Haha....
0-1 Sallinen, vilket PP!! 👊
0-1 Sallinen, vilket PP!! 👊
+ 2
Sv: A proposito de nada
Stor humor att det står "Avloppsjouren" över röven på Malmöspelarnas dräkter.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hatar den där typen av utvisningar. Vad fan försöker han göra? Hela laget är ju hemma. Så jävla onödigt. Ifall du ska vara LAT i backchecken, så ge fan i att pilla med klubban för domaren älskar att blåsa då.
Sv: A proposito de nada
Mattson: Brynäs har börjat bra och hungrigt. Killarna åket mycket skridskor och vill vara 1:a, 2:a på puckarna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mattson: Bra inledning av oss. Hög press av oss och vunna puckar i anfallszonen.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Mattson: Vet inte om det har med snällhet att göra men det har ju varit tydligt att Cmore länge haft ett antal favoritlag (ända sedan Canal+-tiden) som gärna lyfter fram och diskuterar lite oftare. Brynäs har aldrig varit med där av någon anledning.
Sv: A proposito de nada
Huge: Vi får ju se alldeles strax vad de ska diskutera om den händelsen. Blir intressant.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi Brynäsare är för snälla. Hela föreningen osar snällhet. Därför hatar alla oss. Elaka jävlar blir poppis, snälla föraktas.
Där fick du en grundläggande psykologikurs att ta in före matchen.
Där fick du en grundläggande psykologikurs att ta in före matchen.
Sv: A proposito de nada
{7981}: Rödin är en fantastisk spelare, hoppas att målskyttet lossnar för honom snart. Det är han värd, syns att han vill lite för mycket när han får lägen så det låser sig istället.(Luleå matchen)
Tänkte att det skulle bli en slags ketchupeffekt efter det kliniska frilägesmålet mot Rögle.
Han borde ha skapligt självförtroende ändå med tanke på uttagningen till landslaget.
Med en vass tredjelänk i linan så har det säkert sett lite annorlunda ut.
3-2 till Brynäs idag jorå såatte, det är nice.
Tänkte att det skulle bli en slags ketchupeffekt efter det kliniska frilägesmålet mot Rögle.
Han borde ha skapligt självförtroende ändå med tanke på uttagningen till landslaget.
Med en vass tredjelänk i linan så har det säkert sett lite annorlunda ut.
3-2 till Brynäs idag jorå såatte, det är nice.
Sv: A proposito de nada
Huge: om man skall parata om seg spelar så är det Lindelöf. Både på benen och till viss del i tanken.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Och vad finns att diskutera?
Regelvidrigt mål enligt reglerna, odiskutabelt.
Återstår att diskutera om regeln bör ändras eller inte. Nuvarande regel är godkänd och accepterad av
samtliga parter INNAN seriestart.
Så diskutera vad?
Hur sur man är på sig själv för att ha godkänt en regel man sen inte gillar, bara för att domslutet ibland går emot det egna laget?
Regelvidrigt mål enligt reglerna, odiskutabelt.
Återstår att diskutera om regeln bör ändras eller inte. Nuvarande regel är godkänd och accepterad av
samtliga parter INNAN seriestart.
Så diskutera vad?
Hur sur man är på sig själv för att ha godkänt en regel man sen inte gillar, bara för att domslutet ibland går emot det egna laget?
« Föregående · 2007273 · Nästa »
Känns nästan som en sån där otroligt jobbig match där Brynäs ligger på och skapar chans på chans medan motståndarna sticker upp då och då och gör enkla mål. Hoppas verkligen jag har fel. Vore skönt med lite islossning för en gångs skull.