1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778996 inlägg · 7967 ämnen
« · 2007324 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A proposito de nada
Faaaan. Helt värdelöst att missa den. Fan vad tittar de på??

Sv: A proposito de nada
Huge: Hur lyckas Blomqvist inte göra mål där? Helt otroligt! Hade smakat med 0-3 där! Första matchen på länge som är riktigt rolig att titta på👍🏻

Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Antingen är de blinda eller fega. Förmodligen både och...

Sv: A proposito de nada
Huge: Solklar utvisning på Volden. En sån där utvisning som hemmalag får med sig...

Sv: A proposito de nada
Självklart "ser" de inget. Hur fan??

Sv: A proposito de nada
{8846}: Och norrbaggen flyttar på kassen, zebrorna blundar...

Sv: A proposito de nada
Huge: Han knuffar ju för fan bort målburen. Jävla sopdomare som inte ser det.

Sv: A proposito de nada
{8846}: Äntligen ett PP, radioaktivt...😀

Sv: A proposito de nada
Äntligen lite justice, sätt 3an nu innan periodpaus.

Sv: A proposito de nada
Huge: Molin har inte sin bästa dag

Sv: A proposito de nada
Huge: Helt sjukt.

Sv: A proposito de nada
Lindström: Ytterligare en cross i ryggen på Rödin av Arell. Ingen åtgärd...

Sv: A proposito de nada
Huge: Fast nu är Malmö med i matchen. Det var man inte innan de fick sina pp.

Sv: A proposito de nada
{2064}: Forslunds är klumpig, Molins oflyt. Han träffar hjälmkanten i follow throug:n vid rensningsförsök. Bra BP i komb med ineffektivt och stressat PP av Malmö. Det får båda lagen gärna fortsätta med....😀

Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Rohdins uppåkning efter två minuter i bp. Starkt.

Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Bra BP igen

Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vill dom hitta vägar att bjuda in Malmö i matchen? Varför så många utvisningar...

Sv: A proposito de nada
{8846}: Ja och när grottmänniskan Anrell står och hugger eller kommer och tacklas 5s efter att pucken är bortspelat så spelar man ”rejält”...

Sv: A proposito de nada
Men håll er på banan för helvete eller ska vi ge bort matchen?

Sv: A proposito de nada
{8846}: Ingenting om de bägge tvåorna som Malmö skulle haft i sitt PP.
Förstås...

Sv: A proposito de nada
FFS. Brynäs vill ju tappa detta.

Sv: A proposito de nada
Huge: Nåja, det otroligt klantiga utvisningar vi tar. Så onödigt att bjuda in Malmö i matchen så tidigt.

Sv: A proposito de nada
Lindström: Wikegård säger att det var den klaraste 2an hittills i matchen. Alltså va 🤦‍♂️

Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Och nu var det en solklar tvåa på Rödin när han nuddar skåningen, som spelar över.
Haha....

Sv: A proposito de nada
Zebrorna har garanterat spelat en 1 på tipset...
Han tar Rödin för något som MIF gjort 157 gånger hittills i matchen ostraffat ..

Sv: A proposito de nada
Kan vi sluta ge dom så jävla många PP...

Sv: A proposito de nada
Nonchalanta tendenser nu.

Lite oroande...

Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Sallinen är väldigt klok på isen.

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: fin aktion av mannberg fixar PP,osar som vanligt (denna sässe) av självförtroende

Sv: A proposito de nada
Huge: Kom igen nu Brynäs!!! Forza in me pucken!!!👍👍👍👏👏

Sv: A proposito de nada
Huge: Nu får vi strax PP. Sätt trean nu

Sv: A proposito de nada
{8846}: Forslund får en ful cross över nacken, ingen åtgärd...

Sv: A proposito de nada
Huge: brodecki är jäkligt bra hittills denna match också, han hade ordentlig show bakom kassen precis innan målet där man även såg att han letade efter zorro möjlighet💪

Sv: A proposito de nada
lapad: Utvisningen på Forslund är väl ok. Han håller fast klubban. Men malmöspelaren sätter ju upp klubban i ryggen och upp under armen.

Sv: A proposito de nada
Forslund igen, obra...

Sv: A proposito de nada
{8846}: Ojojoj!
Snacka om att DET målet var viktigt för både Desch och laget. Härligt, go Desch, go!!!! 👊😀👍

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: 88an en av det tre jag hoppades skulle näta idag

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: JAAAAAAAAAAAA

Sv: A proposito de nada
Varför spelar vi inte alltid såhär? Vilken jävla propaganda-hockey.

Sv: A proposito de nada
{8846}: fan så jävla bra

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ser riktigt bra ut idag. Det är bara att fortsätta jobba i samma takt.

Sv: A proposito de nada
{8846}: Viktigt för 88!!

Sv: A proposito de nada
bradberry: desch!!!!! Underbart

Sv: A proposito de nada
munkas: Gäller att vara fortsatt ödmjuka och inse att endast extremt hårt arbete är det enda som kan vinna matchen.

Sv: A proposito de nada
Frånsett match 1 så är detta bästa bortaperioden hittills. Oroande med dålig utdelning. Brukar blir sårbart...

Sv: A proposito de nada
Blå grottan: ”Vore kul att höra Munkas analys av första perioden ;)”

Mycket bra period. Med normal skotteffektivitet skulle det vara 0-3, 0-4.
Detta är dock långt ifrån klart. Surt.

Sv: A proposito de nada
{8846}: Bara hålla alla tummar och tår på att det håller i sig.

Sv: A proposito de nada
Chanzone: Det i kombination med att BP ser stabilare ut. Vem vet snart kanske PP+BP ligger på över 100% då är man på väg åt rätt håll.

Sv: A proposito de nada
dAVydov: Ja, det är alltid en förbannat obehaglig känsla när man inte får den utdelningen man "förtjänar".

Sv: A proposito de nada
Hescores: Nja, sett till dagens PP så hade ytterligare ett PP. varit att föredra.
Ang val av straffskytt: om inte Söderström själv avsagt sig att slå straffen så känns det märkligt att han inte fick chansen, även om Scott normalt sett inte är nåt dåligt val.
Fast Scott brände väl 2 st mot Luleå och en högerfattad Söderström med 100% i PS hade man ju helst velat se.

« · 2007324 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)