« Föregående · 2009035 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
munkas: Hade domarna varit nyktra så hade det stått 4-0 / 4-1 nu istället, sen ska man ju blåsa icing när det är icing....
+ 3
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Jävla pissdomare. Varför i helvete blåser de inte icing åt LHC men åt oss?
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Sen har man också bestämt att Icing-regeln inte gäller när LHC rensar
+ 3
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
{8624}: "som om det inte ringa tillräckligt... Bättre om den andra domaren i det här fallet går in och rättar till felet."
Definitivt, känns bara som att de sällan gör det. Blåser en domare fel så verkar de andra domarna i många fall inte bry sig så mycket om det.
Definitivt, känns bara som att de sällan gör det. Blåser en domare fel så verkar de andra domarna i många fall inte bry sig så mycket om det.
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Pilen32: som om det inte ringa tillräckligt... Bättre om den andra domaren i det här fallet går in och rättar till felet.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Pilen32: alltså zebrorna får fan ta å steppa upp, vad sysslar dom med...
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
mattiask: Hm, sant. Borde få ringa på allt i samband med mål.
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Pilen32: De får inte ringa på en utvisning. Det är ju därför det döms bort.
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Bäska droppar: Förutom att vi går miste om ett mål. Hur fan rättar de inte beslutet?
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Bäska droppar: den andra domaren var snabb att kompensera för den förstas idiotutvisning
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Varför ringer dem inte på den? Orimligt beslut. Tur vi leder med 3-0
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Måste bara säga att jag är väldigt glad för Desch skull att det ser ut att börjar lossna lite. Han har gjort det bra på senare tid. 🙂
Även bra gjort av Brynäs att se till att han har fått bra stöd och förtroende.
Även bra gjort av Brynäs att se till att han har fått bra stöd och förtroende.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Där ska Rödin vara ytterst glad att han inte åker på två min för diving. Ganska klar väl?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
fyfan hade det där hänt vid lika läge hade man varit mer skogstokig än man nu är
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Hahah, bortdömt....
Zebrorna kommer att skämmas när dom får dom den igen.
Zebrorna kommer att skämmas när dom får dom den igen.
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Zappaholic: Kul med 3-0. Tittar samtidigt på Växjös totalhavererade miljonimporter som spelar som en påse nötter.
Evertsson verkar ha förverkat bonnrötan.....
Evertsson verkar ha förverkat bonnrötan.....
+ 4
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Charles: vet jag avskyr han, du vet han kommenterar bara fotboll
+ 1
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Pilen32: tycker kommentatorn säger massa saker som är jävligt jobbigt att lyssna på även för en Linköpingssupporter "nu måste dem göra mål" x10 är som att han petar på en och är dryg bara
sen vem i linköping har godkänt tröjorna? dem har Karamello på axlarna i lila på en vit och blå tröja, fine lila passar kring mörkblått men då har dem och lägger en gul lapp bakom den reklamen och får in en till färg mitt i all mush
sen vem i linköping har godkänt tröjorna? dem har Karamello på axlarna i lila på en vit och blå tröja, fine lila passar kring mörkblått men då har dem och lägger en gul lapp bakom den reklamen och får in en till färg mitt i all mush
Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
brynäs08: 3-0 efter två perioder speglar matchen väl. Vi är det större numret genom hela banan förutom sista 2 minutrarna!
+ 2
« Föregående · 2009035 · Nästa »