« Föregående · 2068752 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Lassebrynäs: Charmerande minsann. detta är så kul med hockeysnack, man får så många fina nya vänner. Du verkar vara en god människokännare, ta vara på den gåvan du har.
Sv: A proposito de nada
bradberry: en säker källa har berättat för mig att Brynäs kommer att vinna 4 sm-guld på tio år. Ni kan tacka mig sen.
+ 11
Sv: A proposito de nada
{9175}: För att vara ny härinne så är du drygare än sirap. Komma med den usla attityden mot andra användare är .. förvånande.
Har du rätt. Kul och bra delat.
Har du fel så lär du ju försvinna fortare än löningen.
Oavsett, så under tiden du är här.
Sluta dryga dig och ha en trevlig ton.
Pratar för mig, kanske vissa andra.
Hoppas att du får en bra sommar.
Är inte rädd för att skriva mitt namn
Mikael Kavleskog.
Har du rätt. Kul och bra delat.
Har du fel så lär du ju försvinna fortare än löningen.
Oavsett, så under tiden du är här.
Sluta dryga dig och ha en trevlig ton.
Pratar för mig, kanske vissa andra.
Hoppas att du får en bra sommar.
Är inte rädd för att skriva mitt namn
Mikael Kavleskog.
+ 7
Sv: A proposito de nada
bradberry: haha du är också en sådan som spekulerar du borde njuta av sommaren istället för att sitta här inne och spekulerar jag säger åt er att Berglund kommer krita på för Brynäs vad glad för det istället än att komma med ett påstående om att jag är nån pettsbif det är bara skrattretande men den som lever får se
Sv: A proposito de nada
{9175}: Vad har jag fel i? Jag skrev att Berglund gillar storstadslivet vilket han är helt öppen med. Om Djurgården inte har råd att behålla Berglund fattar nog vem som helst att Brynäs kan vara ett alternativ, för han kommer ju knappast vilka spela allsvenskt med AIK.
Sv: A proposito de nada
{9175}: Är du pettisbif? Du använder samma retorik. Samma sätt att argumentera... Kommer med rykten från säkra källor (OBS! Inget fel i sig) och hävdar sen att ”ni ska få se”,, ”ni kommer tacka mig”, vill gärna ha credd och är ovanligt öppen med det. Det dystra är väl att pettisbifs källa hade rätt en gång (Gunderson) och fel så många fler... Känns som jag gör en ”gärningsmannaprofil” här...😂 Jag har bara lite svårt för folk som byter nick. Har själv haft samma i 20 år vilket medför att man behöver stå för det man skriver i högre utsträckning... Något som vissa känslostyrda individer verkar ha svårt för...😃
+ 12
Sv: A proposito de nada
ellis: peja vet ingeting han spekulerar bara och gör antagande att Berglund vill stanna i Stockholm ni kommer få se att han hade fel när Berglund kritat på för vårat kära Brynäs
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Jag håller med dig.
Brynäs måste komma tillbaka till sitt ursprung och bli
eń framgångsrik kłubb igen
Brynäs måste komma tillbaka till sitt ursprung och bli
eń framgångsrik kłubb igen
Sv: A proposito de nada
Lassebrynäs: visar att du är ny om puffe skulle klassas som en av de dryga. Allt som inte är den klassiska skellefteå boken kan man leva med
+ 2
Sv: A proposito de nada
puffe: Som ny på forumet så tycker jag att du verkar dryg, provocerande och allmänt otrevlig.
Håll dig till modo
Håll dig till modo
Sv: A proposito de nada
Olli Hahl: Vad fan hände här? Ett tvåfrontskrig mot utomsocknes... gillart!
Brynäsare håller alltid ihop! SM-glud(nä det är Lule) 2021!
Brynäsare håller alltid ihop! SM-glud(nä det är Lule) 2021!
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Roger Melin körde exakt på det spåret du efterfrågar. Han sågade Clark och Palushaj rakt upp o ner i direktsändning. Tog inte lång tid innan han fick sparken efter det :)
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Det som jag inte förstår är ditt behov av att höra en Brynästränare såga de egna spelarna. Varför i allsin dar är det viktigt för dig?
Om tränarna vill skälla på spelarna ska de såklart göra det - i omklädningsrummet.
Svårt att jämföra lagsport med en individuell sport. Krävs olika typer av ledarskap. Men om du absolut vill jämföra så tror jag nog att Jürgen Klopp och sir Alex Ferguson är bättre med medier och mer medievana än vad Vesteinn Hafsteinsson är.
Om tränarna vill skälla på spelarna ska de såklart göra det - i omklädningsrummet.
Svårt att jämföra lagsport med en individuell sport. Krävs olika typer av ledarskap. Men om du absolut vill jämföra så tror jag nog att Jürgen Klopp och sir Alex Ferguson är bättre med medier och mer medievana än vad Vesteinn Hafsteinsson är.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Peja: Nu är ju visserligen Ståhl bäst i världen och inte 10:e bäst i en liga som är 3-4 bästa i världen, men jag förstår hur du menar. Nästan. Snyft, snyft.
Sv: A proposito de nada
Peja: Minns när Bill Magarity ville skjuta hela laget efter en finalförlust. Ställ krav för tusan!!
Sv: A proposito de nada
Olli Hahl: Precis, när man kommer över en viss tröskel är brynäsare också trevliga, inte alla, men all välgång till Brynäs , merparten är faktiskt väldigt bra att skriva med. Köper alltid Gevalia före Löfbergs, bara så...
+ 10
Sv: A proposito de nada
Olli Hahl: Jag har ingen koll här, men som i övriga samhället, finns vettiga brynäsare o lite annat folk. Tror dock gott om folk överlag, de vettiga vinner alltid, hoppas jag
Sv: A proposito de nada
puffe: Han tror det. 🙂 Huge o jag har varit här många år o "bråkat". Jag har bytt nick nu efter att ha varit borta ett tag men vi har haft en del duster men oxå lite respekt genom åren.
Kunde inte låta bli att kommentera bara
Kunde inte låta bli att kommentera bara
Sv: A proposito de nada
puffe: Jag som oxå är utomstående kan förklara för dig.
Brynäsare härinne finns i 2 läger: de som är kompetenta och dom som inte är det dvs inkompetenta... sk läktarcoacher.
Huge har i 15 års tid ansett sig till dom kompetenta och argumenterar för det... de som inte kan "argumentera" eller snarare orkar... är inkompetenta dva läktarcoacher.
Brynäsare härinne finns i 2 läger: de som är kompetenta och dom som inte är det dvs inkompetenta... sk läktarcoacher.
Huge har i 15 års tid ansett sig till dom kompetenta och argumenterar för det... de som inte kan "argumentera" eller snarare orkar... är inkompetenta dva läktarcoacher.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Nu ramlar himlen ner snart. Brynäsare är ödmjuka o mänskliga
Jag visste att Ni hade något inom Er, Gud vare med Eder!
Jag visste att Ni hade något inom Er, Gud vare med Eder!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag vet ju att du inte är dum i huvet....så låter det bero , haha
+ 1
Sv: A proposito de nada
puffe: Spontant tänker jag som icke utomstående att ”inkompetent supporter” innebär att man hejar på fel lag. Har inte riktigt satt sig in i ishockeyns djupare värld och inte förstått vinnarkulturen som kan uppstå i en klubb. Kanske hejar på Alfredshem eller någon av dess avkommor... 😉
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Som utomstående, vad är problemet med er Brynäsare? Vad är en inkompetent supporter?
+ 2
Sv: A proposito de nada
ellis: Jo. jag håller med om att det vore det största frågetecknet kring Berglund om han skriver på. Samtidigt måste det vara något man pratar om i förhandlingarna och till skillnad från Miller och nordamerikanska spelare känner ju Berglund redan till Gävle, han vet vad han ger sig in på om han flyttar hit. I den bästa av världar skriver han på för Brynäs, träffar en tjej från stan och rotar sig.
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Ja, Brynäs tränare brukar oftast försöka skydda de egna spelarna i medierna. Precis som inkompetenta lekmän som Sir Alex Ferguson och Jürgen Klopp också gjort konsekvent under sina karriärer.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Om Berglund då, som du skriver, helst vill vara i Stockholm tycker jag det inte finns någon anledning att gå vidare med honom för Brynäs. Det sämsta man kan göra att dra spelares vara eller inte vara i långbänk gång efter annan. Det har vi dåliga erfarenheter av sen tidigare.
Sv: A proposito de nada
”Han kastar som en jävla kratta”, Ståhls tränare om just Ståhl.
Lite annat än Brynäs tränare genom åren: ”Ni förlorade med 8-2, vad säger du om det?”
- Vi tar med oss att det bara blev 0-3 i sista perioden.
Lite annat än Brynäs tränare genom åren: ”Ni förlorade med 8-2, vad säger du om det?”
- Vi tar med oss att det bara blev 0-3 i sista perioden.
Sv: A proposito de nada
ellis: Jag ser hellre att Campese ber om stöd än att han inte gör det, om det är vad som behövs för att säkerställa en värvning som kan göra skillnad. Det hade varit värre att gå bet på en spelare som Patrik Berglund för att man inte frågade medlemmarna om hjälp, ibland måste man kunna bortse från prestige.
Kan däremot tycka att det är skamligt och genant för oss Brynässupportrar i största allmänhet att Campese inte ens under en tid som präglas av enorm ekonomisk osäkerhet och en global pandemi kan be om ekonomisk hjälp utan att någon "supporter" sågar sönder det på forum eller sociala medier.
Kan däremot tycka att det är skamligt och genant för oss Brynässupportrar i största allmänhet att Campese inte ens under en tid som präglas av enorm ekonomisk osäkerhet och en global pandemi kan be om ekonomisk hjälp utan att någon "supporter" sågar sönder det på forum eller sociala medier.
+ 23
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Hoppas verkligen att Sundlöv lyckas ro hem Berglunds signatur.
Väldigt tydligt att Berglund helst vill stanna i Djurgården, han har ju köpt en lägenhet där och sålt sitt hus i Västerås. Han är väldigt öppen med att han trivs med storstadslivet i Stockholm och för en person som har bott i amerikanska städer finns bara en storstad i Sverige.
Öppningen är förstås att DIF kanske inte kan erbjuda Berglund ett marknadsmässigt kontrakt, eller har bett honom vänta för länge, och då framstår Brynäs genast som ett av de mest naturliga alternativen för honom. Min förhoppning är att Berglund skriver på för Brynäs, trivs bra i Gävle och vill stanna i några år till. Gävle är uppenbarligen ingen storstad men ibland fungerar det ju oväntat bra socialt på ställen man flyttar till. Han har väl inte fru och barn heller?
Väldigt tydligt att Berglund helst vill stanna i Djurgården, han har ju köpt en lägenhet där och sålt sitt hus i Västerås. Han är väldigt öppen med att han trivs med storstadslivet i Stockholm och för en person som har bott i amerikanska städer finns bara en storstad i Sverige.
Öppningen är förstås att DIF kanske inte kan erbjuda Berglund ett marknadsmässigt kontrakt, eller har bett honom vänta för länge, och då framstår Brynäs genast som ett av de mest naturliga alternativen för honom. Min förhoppning är att Berglund skriver på för Brynäs, trivs bra i Gävle och vill stanna i några år till. Gävle är uppenbarligen ingen storstad men ibland fungerar det ju oväntat bra socialt på ställen man flyttar till. Han har väl inte fru och barn heller?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Ärlighet varar längst, så om detta är vad Campese öppet uttalar så ger det han heder. Samtidigt blir man mörkrädd att Brynäs ska hålla sig med en organisation som jämnt och ständigt hänvisar till sina ekonomiska begränsningar för att kunna bedriva en mer framåt och starkare sportslig satsning. I mina ögon är det skamligt och genant att vädja om fansstöd för att vara kapabla till spelarvärvningar. Det kapitlet, de resurserna ska banne mej finnas i den egna klubbkassan.
Sv: A proposito de nada
{9175}: Det är naturligtvis skitkul om det du säger stämmer. Men du kanske inte ska fara ut med beskyllningar i onödan.
Sv: A proposito de nada
Charles: min källa är 100% procent säker ni kommer märka de när Berglund snart blir klar
« Föregående · 2068752 · Nästa »