« Föregående · 1990481 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: ”Så jäkla rätt med all hat som Nicklas Danielsson har fått den senaste tiden.”
Har? För att folk ansett att han varit Klappkass? Kom igen hat? Näää
Har? För att folk ansett att han varit Klappkass? Kom igen hat? Näää
Sv: A proposito de nada
Nu är frågan om vi verkligen kan hålla det här tempot i 60 min. Skulle varit skönt om Brodecki satt den i öppen kasse där.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ödmjukhet för arbetet som väntar i 2:a nu. DIF kommer garanterat få ett par PPn med sig och 1 mål kanske väcker dem på riktigt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Så jäkla rätt med all hat som Nicklas Danielsson har fått den senaste tiden.
Klasskillnad i första perioden.
Klasskillnad i första perioden.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: härlig revanschlusta! Nu gäller det bara att hålla i det här spelet
+ 2
Sv: A proposito de nada
2-0 i underkant. Kunde varit 5-0. Sjukt bra period. Satan vad vi mosar DIF.
+ 5
Sv: A proposito de nada
{8846}: Underbart! Och välförtjänt. Känns som rockaderna har fungerat bra så här långt. Kan hålla med om att det känns konstigt att ha Sallinen i fjärde men samtidigt gör han sin bästa period för året så han kan få vara kvar. Kanske Alcén har fått fart på honom😀
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ingman i PP också. Är Sunken inne här och läser trots allt?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Vi måste få dit puckarna. Risken är att man straffas bakåt istället...
Sv: A proposito de nada
Mattson: Mycket bra Brynäs just nu men vi måste göra mål! PP igen nu👍🏻 Sätt dit 2:an nu då!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Och Danielsson ska anses vara rutinerad? Kan ju förstöra en hel match med en sån aktion!
+ 1
« Föregående · 1990481 · Nästa »