« Föregående · 1990534 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det är lugnt. Finns inget lag som kan stänga en match som Brynäs.
Sv: A proposito de nada
{8846}: Bytet mellan descheneau och Danielsson har varit lyckat. Även det mellan Ölund och Sallinen båda ser pigga ut idag.
Sv: A proposito de nada
Huge: Så ja! Fan vad rättvist! Sen är ju Ingman ruskigt bra! Lundgren gör sin bästa match för året. Är det p.g.a. flyttryktena?
Sv: A proposito de nada
Svedberg släpper sin klubba också, och låtsas att Sallinen håller fast den typ. Men Svedbergs klubba är ju över Sallinens. Solklart mål... domarnas bedömningar i målgården är ett rent lotteri.
Sv: A proposito de nada
Charles: Tänkte också på den situationen. Det kommer bli en jävla massa tjafs om det här under säsongen. Svedberg tillåts röra sig fritt...sååå löjligt att det inte blir mål. Högström trycker dessutom ner Sallinen på knä.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Solklart mål... Är inte det där mål så kan vi lägga ner hela skiten..
+ 3
Sv: A proposito de nada
Fy helvete vad jag tappar intresset för denna jävla pissliga när domarnivån är såhär låg. Hur får dessa apor för sig att Svedberg ska rädda den? Blir vansinnig.
+ 2
Sv: A proposito de nada
tänker bara flika in med Linköpins mål i förlängningen var pucken ute efter avslut 1 och han står över Målvakten och drar in returen. hittills har vi haft alla domslut kring denna målgårdsregel mot oss. Får se om det jämnar ut sig som alla säger
Sv: A proposito de nada
Det är ju ingen jäkel som vet reglerna ännu på detta skit som händer i målområdet. Inte ens domarna själv.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Jag håller inte med om att Sallinen blir inputtad då han åker in på egen "maskin".
MEN det ska defintivt vara mål i mina ögon.
Okej att Sallinens hjälm är mot Svedbergs hjälm. Men ska dessa mål dömas bort så kommer hockeyn att dö ut fullständigt.
Är totalt övertygad om att ett sådant mål aldrig hade underkänts i NHL.
MEN det ska defintivt vara mål i mina ögon.
Okej att Sallinens hjälm är mot Svedbergs hjälm. Men ska dessa mål dömas bort så kommer hockeyn att dö ut fullständigt.
Är totalt övertygad om att ett sådant mål aldrig hade underkänts i NHL.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tycker vi kan lägga ner sporten ishockey.. för domarna och svenska ishockeyförbundet försöker i alla fall.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Haha ett skämt.
Hockyn är allmänt slut. Innebandy nuförtiden. Så jävla sjukt
.
Hockyn är allmänt slut. Innebandy nuförtiden. Så jävla sjukt
.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Tramsigt att ens kolla. Bara i SHL som detta får fortgå. För jävla låg nivå. Herregud
+ 1
Sv: A proposito de nada
Dom förstör hockeyn med alla dessa knepiga bedömningsregler. Helt otroligt
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8399}: hat kanske var att ta i... men han har sina belackare härinne. Lika skönt att se honom knäppa till käften på dessa varelser.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: riktigt bra period där vi kunde haft större ledning. Nu gäller det att fortsätta på samma sätt i andra. Djurgården lär komma ut hårt....
« Föregående · 1990534 · Nästa »