« Föregående · 1991355 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
DOMARNA ÄR SJUKA I HUVUDET SOM INTE BLÅSER AV SPELET DÅ ÖHLUND LIGGER DÄCKAD!!! Om Brynäs spelar Öhlund mer i matchen är de galna....
+ 4
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Han lyfter på vänster ben men inte mer. Såg ut som långe Ölund gick lågt där.
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Zappaholic: Hoppar in tacklingen och träffar huvudet. Ingen åtgärd.
Haha....
Haha....
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Gammal hederlig tackling i tinningen när pucken är på väg bort. Solklart i min bok
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Zappaholic: Jävligt sen kan jag tycka. Sen sträcker han upp kroppen precis innan. Hoppas vi klarar oss från skada. Ölund sitter på bänken iaf👍🏻
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Zappaholic: Först smällen i ansiktet sen studsar huvet i isen, så ja...
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
{2064}: Blind side? Han smyger ju dit från sidan innan han sätter in tacklingen.
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
{8846}: Absolut MEN att tappa 3-0 till 3-3 är likförbannat inte övertygande iaf inte i min värld!
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Rätt i skallen!! 10 matcher tack...
Ska vi tro att han är tillbaka lagom till jul..
Ska vi tro att han är tillbaka lagom till jul..
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Forsberg 1978: Det var väl just det, att Brynäs var bättre större delen av matchen. Tycker du resultatet speglade matchen? Brynäs hade kunnat göra 4-5 mål efter 1a?
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Verkar inte bli någon Lundgren till Växjö, dom är nära att värva Ilari Melart istället!
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Forsberg 1978: Sen att komma tillbaka med 4-3, stärker nog moralen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Qvarre: Om vi stämplar in vinner vi! Bara se till så vi inte är i egen zon för mycket. Kollade på laguppställningar i de andra matcherna och slås av LHC 2-4 linor. Huga vad det ser blekt ut, och sen en skrikande Bert på det. Tror inte mycket på Linköping i år iaf...
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
{8846}: Övertygande att tappa 3-0 till 3-3 är inte värst övertygande för mig speciellt inte hur stora delar av matchen var där vi va bättre!
Sv: A proposito de nada
{8399}: Nja, tycker det finns lag som bjuder på mer där procenten ändå är bättre. Tycker målvaktsspelet varit ok men inte så mycket mer.
Sv: A proposito de nada
Vem står idag? Ersson borde få chansen några matcher nu. Ser så fin ut där bak. Löjligt följsam.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mickis: Hemsidan har gjort ett fel där. Andersén inte med ikväll.
Ser för övrigt att Boqvist verkar vara extraforward i Devils just nu.
Ser för övrigt att Boqvist verkar vara extraforward i Devils just nu.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Huge: Mot bakgrund av Brynäs spelschema tyckte jag det var underligt att Andersén som nekade till skada, skulle vara i behov av vila. Då lät personliga skäl som @SvennEG som rimliga och något som ev. kunde hindra en Lundgren-affär för tillfället.
+ 1
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx:
Jag tycker att truppen är okej nu. Jag är nöjd med vad jag sett från tilltänkta nyckelspelare och är beredd att vänta med tålamod på exempel Zetterberg, Ölund och Lindelöf. Att kasta bort spelare efter 5 omgångar för att de inte spelat på tillräcklig nivå skulle få konsekvensen att spelare inte komma ta risken att skriva på för Brynäs.
Jag tycker att truppen är så pass okej, och spelet överlag imponerat till den grad att det finns god potential för poäng att fortsätta ramla in. Eftersom spelet varit rätt okej (förutom Leksand) så bör man ha is i magen och vänta in vad som händer i NHL innan man skriver ett dyrt kontrakt med en spelare från KHL som halva Europa budar på. I synnerhet eftersom dörren till Boqvist ännu är öppen
Om Rödin blir skadad är det katastrof. Men det gäller de flesta lag som har så stora stjärnor.
Jag tycker att truppen är okej nu. Jag är nöjd med vad jag sett från tilltänkta nyckelspelare och är beredd att vänta med tålamod på exempel Zetterberg, Ölund och Lindelöf. Att kasta bort spelare efter 5 omgångar för att de inte spelat på tillräcklig nivå skulle få konsekvensen att spelare inte komma ta risken att skriva på för Brynäs.
Jag tycker att truppen är så pass okej, och spelet överlag imponerat till den grad att det finns god potential för poäng att fortsätta ramla in. Eftersom spelet varit rätt okej (förutom Leksand) så bör man ha is i magen och vänta in vad som händer i NHL innan man skriver ett dyrt kontrakt med en spelare från KHL som halva Europa budar på. I synnerhet eftersom dörren till Boqvist ännu är öppen
Om Rödin blir skadad är det katastrof. Men det gäller de flesta lag som har så stora stjärnor.
+ 4
Örebro - Brynäs 2019-10-03
Jag hoppas att Brynäs kan fortsätta lika övertygande som i tisdags. 3-poäng skulle vara mycket lämpligt 😁
Heja Brynäs, ta dom gnälliga jävlarna rätt upp och ner bara...!
Heja Brynäs, ta dom gnälliga jävlarna rätt upp och ner bara...!
+ 5
Sv: A proposito de nada
Emil9783: Hur kopplar du din oro över att Andersen vilar till Växjös värvning av Melart istf Lundgren?
Skulle Andersens vila vara ett oroande tecken på att Brynäs försöker trada honom istf Lundgren?
Eller vadå?
Isf en skaplig konspirationsteori som känns obegriplig...
Skulle Andersens vila vara ett oroande tecken på att Brynäs försöker trada honom istf Lundgren?
Eller vadå?
Isf en skaplig konspirationsteori som känns obegriplig...
+ 1
Sv: A proposito de nada
SvennEG: Vart har du fått reda på att det är personliga skäl med Andersén? Kan tycka att det är intressant att Växjö väntas värva Melart i stället för Lundgren då det har spruckit med den senare. Jag hoppas att det inte har med Andersén att göra, då det för mig är den enda rimliga orsaken till att Brynäs exv. inte vill släppa Lundgren i detta nu. Man får väl ha lite is i magen, men lite oroande är det.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Andersen har överträffat mina förväntningar som iof var ganska låga, jag tycker han höjt sig mot förra säsongen. Hans intervju mellan andra och tredje i Leksand drar dock ner helheten ett snäpp.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Sama: Möjligtvis, men eftersom han är en viktig back och gjort det bra så känns det väl mer logiskt att spekulera i personliga (familje)skäl, än att han skulle vara bänkad av sportsliga eller disciplinära skäl.
Sv: A proposito de nada
Huge: Asså förväntar mig att han ställer upp om han kan när han jobbar och får lön för att spela i Brynäs, såklart kan det hända grejer i familjen som förekommer och det måste man respektera och acceptera. Men när det står att det inte är pga av skada är det lätt att spekulera i det stora fältet
Sv: A proposito de nada
Ännu fler siffror (expected goals). Och ja det kan nog bli rätt bra om man får upp målvaktsspelet.
Sv: A proposito de nada
Huge: "Andersen har sannolikt ett socialt liv utanför hockey också..."
Till skillnad mot dom flesta härinne! :) :) :)
Till skillnad mot dom flesta härinne! :) :) :)
+ 5
Sv: A proposito de nada
Sama: Är det dom enda två anledningarna du kan komma på?
Andersen har sannolikt ett socialt liv utanför hockey också...
Andersen har sannolikt ett socialt liv utanför hockey också...
Sv: A proposito de nada
Lite mer professionellt samlade siffror än mina egna. Tycker det mesta ser ganska hyfsat ut när det gäller Brynäs, än så länge iallafall. Förutom målvaktsspelet då.
Gällande Andersen verkar det vara nått personligt.
Gällande Andersen verkar det vara nått personligt.
Länkar:
HockeyNews - Analys: Så borde SHL-lagen ha presterat i septemberPetter Rönnqvist op Twitter: "CorsiF i skottsektorn. Om vi tittar ensidigt på offensiven och kvalitativa avslutsförsök Even, så är Frölunda bäst i klassen igen med 21,8/match avslutsförsök i skottsektorn. Något man utvecklade enormt redan förra året.? https://t.co/idZj3bzGhr"Petter Rönnqvist op Twitter: "Och nedan ser ni Corsi% i skottsektorn. Som ni ser är Växjö bäst i klassen och sist kommer de inte hamna. :-) Notera dock att säsongen är i sin linda ännu och statistiken ska ses som en lätt indikation var det barkar.? https://t.co/29Qspy4yQ9"
HockeyNews - Analys: Så borde SHL-lagen ha presterat i septemberPetter Rönnqvist op Twitter: "CorsiF i skottsektorn. Om vi tittar ensidigt på offensiven och kvalitativa avslutsförsök Even, så är Frölunda bäst i klassen igen med 21,8/match avslutsförsök i skottsektorn. Något man utvecklade enormt redan förra året.? https://t.co/idZj3bzGhr"Petter Rönnqvist op Twitter: "Och nedan ser ni Corsi% i skottsektorn. Som ni ser är Växjö bäst i klassen och sist kommer de inte hamna. :-) Notera dock att säsongen är i sin linda ännu och statistiken ska ses som en lätt indikation var det barkar.? https://t.co/29Qspy4yQ9"
+ 2
Sv: A proposito de nada
Niclas Andersén vilar idag och Lindelöf kommer in som 7e back, Ersson går tsm med Niclas Lundgren i 3 backparet, nån som vet varför Andersén inte spelar? Bänkad av MS eller markering av Brynäs? Han ju inte spelat så värst dålig
Sv: A proposito de nada
Berge: Folk verkar inte fatta att Kellman kommer inte återvända, har vart tydlig med att han vill köra AHL först och dessutom har inte Brynäs kontrakt med honom, skulle kräva onödigt mycket från Brynäs att ta tillbaks honom, och han får dessutom inte ens plats i laget
« Föregående · 1991355 · Nästa »