« Föregående · 2038943 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Är det någon som vet om det finns något annat land än Sverige som sänder shl?
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Stefan R 63:
Söderström har inte varit på topp senaste 3 matcherna ..
Och när ska Sallinen lära sig skjuta direktskott?!
Söderström har inte varit på topp senaste 3 matcherna ..
Och när ska Sallinen lära sig skjuta direktskott?!
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Lindström: jädra pet med klubban.istället för kropp tyvärr av nr 56
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Zappaholic: Därför att han har haft oflyt och pucken ser hal ut för han ikväll.
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Stefan R 63: markeringsspel i egen zon under sll kritik. I övrigt håller vi spelet väl uppe.
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{8975}: Det där känns förhastat skrivet. Hur fan ska Ersson ta den...?
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Sigalet går från klarhet till klarhet... Gör allt till 80%
+ 2
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{8975}: Pucken studsar på 3 Brynäs spelare å in i mål . Ingen tur där nej .
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{8975}: Varför då?
Högström tyckte väl han gjorde nåt bra, men pucken tog först på en brynäsklubba och sen på en brynässkridsko in i mål.
Skrivs upp på flytkontot.
Högström tyckte väl han gjorde nåt bra, men pucken tog först på en brynäsklubba och sen på en brynässkridsko in i mål.
Skrivs upp på flytkontot.
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Men det här ständiga jävla snacket om att ”Hovet alltid kokar”!? Knäpptyst.
+ 3
Djurgården - Brynäs
Ganska talande vilka kommentatorerna håller på, när dom vrålar, när djurgården gör mål, o bara "konstaterar" att Brynäs kvitterar, hmmm... 😂 😂 😂
+ 2
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Steenm: mycket fint att se ND! Men varför fick inte Dick andra assist? 🤔😉
+ 1
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Nicke 1-1 nu, ordningen återställd och den där jävla nollan spräckt. :)
+ 1
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Charles: Danielsson på blå är ingen bra lösning, tycker jag. Det har jag skrivit så många gånger. Spela Björk/Söderström
+ 1
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Norin börjar som vanligt, mesiga passar som skapar chanser bakåt
+ 1
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Zappaholic: Finns också en viss risk att Arto kommer vara irriterande...
+ 1
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Zappaholic: Är väl tredje "hyllningsmatchen" på bortaplan denna säsong. SAIK, Frölunda och nu Dif. Frågar man innan om motståndarna är med på det eller kör man bara?
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Släpp pucken då...vad är det här för jävla ointressant spektakel?
+ 2
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Zappaholic: Ja, domarna kommer få det tufft att stå emot hemmapubliken. Gillar dock att vi är riktiga underdogs ikväll, passar perfekt tror jag.
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{8975}: Finns risk för att domarna inte vill förstöra rekordfesten...
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{8975}: Gäller nog att komma under Svedbergs målvaktströja. Ett jobb för 4e linan.
+ 1
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{2064}: Fan vad skönt det vore att knäppa djurgården ikväll och förstöra rekordfesten.
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Petrov: Trender är till för att brytas, kom igen nu Brynäs!!
+ 4
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Hoppas nu att vi kan stå emot deras fysiska spel med de nyförvärv/byten som gjorts.
Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Captain_fantastic: klubbor från - 66 också då... kan bli intressant
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Även om Sebastian Stålberg skulle vara villig att spela i Brynäs, så är det en spelare som jag ALDRIG vill se i Brynäs.
Det är nog den enda spelaren som jag verkligen tycker illa om. Konstigt att man inte har glömt det..
Det är nog den enda spelaren som jag verkligen tycker illa om. Konstigt att man inte har glömt det..
+ 1
« Föregående · 2038943 · Nästa »