« Föregående · 2146034 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
{9179}: tyckte han var ok när han kom! Men mot slutet har det inte varit bra!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Personligen tror jag att det redan är över miljonen. Var det inte 2 dagars eftersläpning på saldo i höstas?
+ 1
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
KalleTeodor: skriv ut uppställningarna istället för att länka. Det där håller inte
Sv: A proposito de nada
Berra KSD: Har inte riktigt Rödins inkomst och har redan swichat mer än jag borde 😅 så jag ger en 50 lapp för varje mål vi gör i afton.. Fler som är på?
+ 11
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{8399}: Men nu blir jag besviken. Läser du inte mina inlägg? :)
Så här skrev jag:
www.hockeysnack.com/brynas-if/permalink/2144272
Och enligt GD:s rapportering från träningen idag så ser det ut vara så man formerar pp1.
Så här skrev jag:
www.hockeysnack.com/brynas-if/permalink/2144272
Och enligt GD:s rapportering från träningen idag så ser det ut vara så man formerar pp1.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Förlust ikväll när vi verkligen har chansen att ta kliv i tabellen?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Fan nu känns allt för positivt, Billins tillbaka, Scott och Rödin på is, pengar på banken, vi vann mot Malmö borta häromdagen......närmar vi oss någon form av motgång?
+ 5
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: För att ”parafrasera”:
1extra MSEK på väg in. Nu finns det inga ursäkter för att inte värva RIKTIG SPETS för att rädda säsongen Micke! 😉
1extra MSEK på väg in. Nu finns det inga ursäkter för att inte värva RIKTIG SPETS för att rädda säsongen Micke! 😉
Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Skönt att se att Peter verkar ha korrigerat pp1 efter mitt förslag...:)
+ 2
Sv: A proposito de nada
Inspirerad av Röddas intervju. Swischade nyss lite mer. är det någon som vet hur mycket vi fått in t o m idag?
+ 9
Sv: A proposito de nada
bifsydväst: grymt viktigt att Billins är tillbaka!
Härligt att höra att Rödin tagit av skena och är på med Scott.
Det känns som att Brynäs har ändrat lite i sin strategi ang skadade spelar. De kommunicerar mer åt att de kan den längre tiden. Så blir det lite mer positivt att spelaren är tillbaka tidigare än om det blir bakslag och längre tid
Härligt att höra att Rödin tagit av skena och är på med Scott.
Det känns som att Brynäs har ändrat lite i sin strategi ang skadade spelar. De kommunicerar mer åt att de kan den längre tiden. Så blir det lite mer positivt att spelaren är tillbaka tidigare än om det blir bakslag och längre tid
+ 8
Sv: A proposito de nada
mk: Jo, ordförandeposten i KASS* är visst ledig och där ska han redan vara klar.
Bättre än att bara vara ersättare...
* Konspiratorikernas Allmänna Sammanslutning
Bättre än att bara vara ersättare...
* Konspiratorikernas Allmänna Sammanslutning
+ 2
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Med dig som ersättare då eller.
För nått annat lär du aldrig bli..
För nått annat lär du aldrig bli..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zzz: PP ikväll då
PP1
Billins
Jaedon
Sallinen
Molin
Palve
PP2
Bertilsson
Patrik Berglund
Danielsson
Ölund
Harper
PP1
Billins
Jaedon
Sallinen
Molin
Palve
PP2
Bertilsson
Patrik Berglund
Danielsson
Ölund
Harper
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zzz:
Detta kan vara ett rykte, men ingen rök utan eld...
Välunderrättade källor påstår att Huge ska ta plats i den nya styrelsen för BIF..
Detta kan vara ett rykte, men ingen rök utan eld...
Välunderrättade källor påstår att Huge ska ta plats i den nya styrelsen för BIF..
+ 6
Sv: A proposito de nada
Lyssna på SHL-poddens senaste avsnitt med Dackell. Intressant om hans karriär som spelare och ledare.
Sv: A proposito de nada
{9179}: varför ska MS värva två för att DIF täcker upp för skador?
I övrigt är väl bara Nardella och Rhett där som gjort någon skillnad. Då har dom likt oss haft skador på deras bärande spelare stora delar av säsongen.
Vi har ju tagit in Harper, billins, Gunler och Palve. Klart godkända värvningar under säsong i mina ögon.
I övrigt är väl bara Nardella och Rhett där som gjort någon skillnad. Då har dom likt oss haft skador på deras bärande spelare stora delar av säsongen.
Vi har ju tagit in Harper, billins, Gunler och Palve. Klart godkända värvningar under säsong i mina ögon.
+ 11
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Smart drag där som spolaisen föreslår.
Vi paybackar Skellefteå genom att trippa den som trippade Rödin.
Skit om vi torskar matchen i BP pga den trippingen, huvudsaken är ju att dom får en payback....
Vi paybackar Skellefteå genom att trippa den som trippade Rödin.
Skit om vi torskar matchen i BP pga den trippingen, huvudsaken är ju att dom får en payback....
+ 2
Sv: A proposito de nada
{7981}:
Med Andrén i mål får vi en nervös backsida,,,backarna vågar inte spela ut med en osäker målvakt..
En skada på Ersson i dagsläget innbär en katastrof för BIF..
Med Andrén i mål får vi en nervös backsida,,,backarna vågar inte spela ut med en osäker målvakt..
En skada på Ersson i dagsläget innbär en katastrof för BIF..
+ 1
Sv: A proposito de nada
majk: vissa matcher lyckas de hålla motståndarna ute efter sargen men kan släppa många skott mot sig. Men sedan kan det vara total hönsgård och många skott.
Om man släpper mellan 50-60 skott mot mål på en match är det sjukt svårt för målisen. Om den har 93% så släpper man i över 3,5 mål.
Att ha en duktig målvaktstränare tror jag spelar in en del vid värvningen. Speciellt om målisen är ung och vill uppåt
Om man släpper mellan 50-60 skott mot mål på en match är det sjukt svårt för målisen. Om den har 93% så släpper man i över 3,5 mål.
Att ha en duktig målvaktstränare tror jag spelar in en del vid värvningen. Speciellt om målisen är ung och vill uppåt
Sv: A proposito de nada
{7044}:
Returerna är Andréns negativa sida, med alla returer han lämnar, så måste vi ha alerta backar och de har vi inte.........i dagsläget....
Returerna är Andréns negativa sida, med alla returer han lämnar, så måste vi ha alerta backar och de har vi inte.........i dagsläget....
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Brynäs möter Skellefteå den 20:e, så chanser till pay-back finns i närtid...
Brynäs möter Skellefteå den 20:e, så chanser till pay-back finns i närtid...
Sv: A proposito de nada
{7981}: Sant. Vår mv-tränare var ingen höjdare. Tack och lov fick han gå. Men när Andrén värvades var inte ens PA sajnad. MS spikade målvakterna alldeles för tidigt,
+ 2
Sv: A proposito de nada
{7981}: Jag tyckte att Andrén var en väldigt bra målvaktsvärvning och tyckte på förhand det var en av era bättre värvningar inför denna säsong. Jag tyckte det var en bättre värvning än till exempel Mantas till oss.
Att vara målvakt i Brynäs är kanske det svåraste laget att vara målvakt i. Man får väldigt mycket att göra match efter match.
Det kanske inte blev som man tänkt men innan säsongen så tyckte iaf jag det var en väldigt bra värvning som fktiskt skulle utmana om förstaspaden.
Att vara målvakt i Brynäs är kanske det svåraste laget att vara målvakt i. Man får väldigt mycket att göra match efter match.
Det kanske inte blev som man tänkt men innan säsongen så tyckte iaf jag det var en väldigt bra värvning som fktiskt skulle utmana om förstaspaden.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{7981}:
Finns nog få demontränare. Spelarmaterialet avgör... handlar om ha turen att finnas på rätt plats vid rätt tid. Och sen inte förstöra för mycket. Lex TJ 12/12. Lex Pecka med Markan m fl osv.
Finns nog få demontränare. Spelarmaterialet avgör... handlar om ha turen att finnas på rätt plats vid rätt tid. Och sen inte förstöra för mycket. Lex TJ 12/12. Lex Pecka med Markan m fl osv.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{7044}: han har inte kommit i närheten av de stats han har haft tidigare. Och i början när Ersson var borta funkade ju försvarsspelet ännu sämre än tidigare. Släpper sjukt mycket skott mot mål. Hans självförtroende är nog kört i botten.
Viken skulle man ha värvat istället för Andren som fanns ledig då? Och vad säger att man inte kunde få bättre för den budget man hade vid tillfället? Brynäs är ju ingen klubb som spelare aktivt söker sig till. Efter att Pekka försvann har vi väl inte haft någon demontränare på målvaktssidan
Viken skulle man ha värvat istället för Andren som fanns ledig då? Och vad säger att man inte kunde få bättre för den budget man hade vid tillfället? Brynäs är ju ingen klubb som spelare aktivt söker sig till. Efter att Pekka försvann har vi väl inte haft någon demontränare på målvaktssidan
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: den där HersheyBar ska vi sätta mycket intensiv press på
för det är en skitback som dräller mycket puck kring sig!
för det är en skitback som dräller mycket puck kring sig!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Cheff Keff: Det är "känslan" att Hersley "bombar" in en puck bakom Ersson från blå. :-)
Sv: A proposito de nada
Från MrMadhawk:
Det innebär att Patrik Hersley kliver in i spel mot Brynäs imorgon?
– Ja, Hersley spelar imorgon.
---
OCH, han gör alltid mål mot Brynäs.
Det innebär att Patrik Hersley kliver in i spel mot Brynäs imorgon?
– Ja, Hersley spelar imorgon.
---
OCH, han gör alltid mål mot Brynäs.
Sv: A proposito de nada
{7981}: Ja statsen på Andrén för ett par år sedan är ju kanon. Men 90,1 och 90,7 de två senaste säsongerna?Och har man som jag dessutom sett många matcher där Andrén agerat tveksam blir man tveksam. Varför ska vi värva in en andrekeeper? Vi ska väl värva en målvakt som kan ta förstaspaden?
+ 1
« Föregående · 2146034 · Nästa »