Brynäs IF

713200 inlägg · 7953 ämnen

Forum

« · 2229218 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A propósito de nada
munkas: OCH kVIST
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Ove Myling: Vi får ju iaf en liten tidig julklapp iom att Pettersson snart är tillbaka i spel. 👍
Kommentera

Sv: A propósito de nada
munkas: Och där förstärkte Djurgården truppen med en ersättare till Josefsson för att skrämma iväg kvalspöket. Sörensen och nu Holland in i truppen på sistone.

Men Brynäs sitter lugnt i båten. Viktigast att "krapparna mår braa"
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Dallemas: Bara sjung med du, det är de som glor som är dumma i huvudet.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Dallemas: Så har det varit också. Man har fått snea blickar på sittplats, så är det. Men jag brukar skita i och tar i lite extra nästa gång.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Dallemas: Vad är det för publik vi har? Extra viktigt med tanke på att det varit turbulent sista tiden att visa sitt stöd för laget. En bra publik kan vända förlust till seger genom att lyfta sitt lag med sång o skrål.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Rumpelstiltskin: dem ggr man har bänkat sig på sittplats och höjt rösten för att sjunga med klacken så tittar ju folk på en som att man är dum i huvet.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Dallemas: Sjukt fascinerande hur tyst en publik kan vara. Varje match man har gått på så har man inte kunnat prata på två-tre dagar.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Rumpelstiltskin: skulle mer tippa på att de är dem stumma som dyker upp
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Rumpelstiltskin: Med tanke på förra säsongens prestation så tror jag det är lättare att locka dit folk från de blindas riksförbund istället.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Spännande att se om det är Sveriges dövas riksförbund som har alla biljetter till matchen på torsdag, som det va på den förra hemmamatchen.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: Kul läsning! En av mina farhågor kring Manner har varit just om han är för mjuk, att han inte vågar ryta till. Det där ger ju lite lugnande besked på det sättet åtminstone.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: Mänsklige Manner 🥰
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen: Genom åren har du förmodligen skrivit hundratals bubblor/brev till mig där du har gett din syn på min moderering. Din kritik är noterad (många gånger om). Det finns ingenting kvar att säga. Eftersom du aldrig verkar kunna lägga av har jag blockat PM-funktionen, mest för din egen skull. Förhoppningsvis kan du hitta något mer givande att göra med din tid än att PM:a mig om meningslöst käbbel på ett forum.

Det finns en regel på forumet som säger att moderering inte diskuteras i boken. Eftersom du har varit avstängd för just det flera gånger tidigare vet jag att du känner till den regeln. Så om detta fortsätter kan du räkna med en till avstängning, dessvärre.

Nu kan vi förhoppningsvis återgå till hockeydiskussioner.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Riktigt intressant om Manner, en kravställare som inte accepterar medgångslirare, hur skall detta gå?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
magr: En moderator ska inte vara fri från kritik, inte ens i ett Brynäsforum.
Att han dessutom gör sig otillgänglig för att skriva till gör att han får ta kritiken i ett öppet forum. Även det hans val.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen: Generellt sett är det inte givande att tjafsa med en moderator på ett internetforum, ungefär som att det inte är givande att tjata om något ingen annan vill diskutera.

Rikta din kritik mot den det gäller via mail eller telefon eller tipsa media om du har något intressant gräv som du kan backa upp.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: Tycker inte du var ett dugg värre än någon annan meningsmotståndare mer än att du lite "korkat" erkänner att du gjorde det för att jävlas :)

Finns en rad andra som i så fall skulle varnas. Men det får vara Pejas felbeslut.

Lämnar PB, så får ni andra säkert se sen att jag hade rätt. Då kan flera av er komma och be om ursäkt, ni är välkomna
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Accepterar varningen till 100%.

Till Er alla andra.

Förlåt min attityd de senaste dagarna.
Men ibland är det svårt att inte strö salt i såret. Vi har nog alla vart där.
Även den andra personen som varnas har nog varit där.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Till övriga forumledare. Är det verkligen rimligt att en moderator (Peja) blockar mig när man diskuterar en varning?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Pettisbif: Tror mer på 1-6 tyvärr
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: köper ditt inlägg i stort. Det är dock en jävla skillnad på att stå för en åsikt som har direkt anknytning till Brynäs och där jag svarar på tilltal än att öppet erkänna att han jävlas . Säger inget om din moderering i övrigt men här är du fel på det.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stenis: Du kan anmäla inlägg genom att trycka på pilen högst upp till höger i inlägget och därefter välja "Anmäl". Du är inte ensam om att vara trött på käbblet. Som tur är har hockeysack två funktioner för privata meddelanden (brev och bubbla). Där kan Bifbiffen och mk ta några hundra vändor till om PB om de så önskar utan att vara till besvär för övriga forummedlemmar.
Kommentera

Sv: Information från Moderatorerna!
Hej alla,

Med anledning av den senaste tidens uppenbara spam i Brynäsboken tilldelas nedan skribenter en varning i boken
- Bifbiffen
- mk

Fortsatta överträdelser kommer att resultera i 1 veckas avstängning.
Fortsatta överträdelser efter 1 veckas avstängning kommer att resultera i ytterligare 1 månads avstängning.
:Fortsatta överträdelser efter 1 månads avstängning kommer att resultera i ytterligare 6 månaders avstängning.

MVH Peja, ledare i Brynäsboken
Låst ämne

Sv: A propósito de nada
Stenis: Hej Stenis.
Tråkigt att du känner så, men om du skulle läsa min historik så skulle du finna att någon mobbare är jag inte.

Men läs gärna mina inlägg i frågan om PB -gate.
Finns inget mobbande, bara ifrågasättande om personen verkligen är ärlig i vad personen säger.
Om personen har riktigt på fötterna i frågan om betalning till PB.
Men jag säger inget mer ifrågan, inte ens ska jag bemöda mig att svara personen på dess senaste inlägg.

Men välkommen till HS.

Tyvärr så är det så här ibland.

Vi hade en skribent som nedvärderade arbeten som inte var av minst högsolekaraktär.
Då jävlar va jag inte snäll.

Vet ej om denna person är kvar under nytt namn.
Men det är nått och tänka på oxå.
Ibland försvinner nån, bara för att komma upp ett tag senare under nytt namn..
Det lär man sig att tyda.

Men som sagt, välkommen.
//Mikael.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk:
Jag trodde bara att det var skiten från en hund med dålig mage jag skulle stiga upp till. Men nej. Efter en promenad i en kall natt kommer man hem till än mer skit, kyla och mörker.

Det är uppriktigt tråkig att personer som du finns på nätet.
Du spammar ner för oss andra bara för att kunna jävlas med en medsupporter.
Jag vet inte vad som är värst. Att du inte skäms att öppet erkänna att du är en mobbare eller att personer gillar det.

Sånt vill då inte jag se mer av. Går det att anmäla och blockera här? Kan någon vänlig själ upplysa en nykomling?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen: Den där texten måste jag ta bort, den tillhör det förflutna. Numera så är jag och moderatorerna på god fot och jag har ingenting ont att säga om dem. Jag redigerar direkt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: "Jag måste vara definitionen på motsatsen till foliehatt faktiskt."
Njaaaa, läser nedan på din profil 😂🤣🤣


"Hårt tagen av moderatorer men kämpar på.

Tyvärr så är jag trakasserad av en viss moderator som mobbar mig genom att stänga av mig gång efter annan utan anledning. Trots att jag ständigt blir nedtryckt så jag ger inte upp och jag vet att jag har starkt stöd bland forummedlemnar."
Kommentera

Sv: A propósito de nada
munkas: Jag måste vara definitionen på motsatsen till foliehatt faktiskt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
munkas: Hahaha, fullständigt enig!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: nej, Cmore appen funkar inte utanför EU längre tyvärr.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
munkas: Vad menar du med min foliehatt? Förklara dig?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Pettisbif: Vi har vunnit 1 av de senaste 10 matcherna mot Växjö. Så en komfortabel seger känns som ett matchtips taget rakt ur Axle Sans foliehatt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Pettisbif: Hur blev det med Pettersson? Värdlös eller värdefull?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: Jävlas? Hahaha. Du blir så överkörd så fort du bestämmer dig för att skriva nått halvgenomtänkt. Avvakta nu anmälan som kommer mot dig så får vi se om du tycker det är lika kul att din arbetsgivare säger upp dig trots att du är oskyldig. Nä precis, då va det inte så kul längre? Blir spännande
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäs har väl haft "lättare" för dom "bra" lagen och svårare för mindre bra lag (Timrå, Oskarshamn, Djurgården, Linköping o nått till). Iaf dom senaste 3-4 åren.

Därför tror jag vi vinner rätt komfortabelt med 4-1 på torsdag. Vare sig Berra eller Molin spelar. Olesen gör säsongens första iaf. Det är jag säker på!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Tigerhjärta: Du får skriva om vad du vill, vad är det som är så svårt att förstå det. Ta upp ämnen du vill prata om istället för att klaga på andras inlägg.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Tigerhjärta: Absolut.
I början så var man intresserad av att försöka visa att väldigt få personer vet vad som är sant.
Speciellt sen läckan tydligen tätats.

Om nu Biffen inte är Campese, som kanske var läckan😀😀

Sen så blev man intresserad av att se hur länge Biffen kunde hålla i sin linje.
Sen så lyckades jag hålla mig borta nått dygn.
Sen så blev det kul att jävlas med han.
Men nu så ska iaf jag sluta.

FORZA BRYNÄS💪💪💪

Krossa Växjö..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Tigerhjärta: bifbiffen kanske är moderator, så han låter alla sina meningslösa inlägg stå kvar
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Tigerhjärta: Jag håller tummarna!!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen: Nu ska vi se Bifbiffen...
Du har nu fr.o.m. den 17/9 skrivit 116(!) inlägg, där endast 16(!) av dessa inlägg INTE handlar om PB. Uppenbarligen är du helt MANISK av PB och allt runt omkring honom, nästan sorgligt besatt.
Men helt ärligt, detta är nu riktat till er moderator också. Om 100 inlägg på inte ens 4 dygn om EXAKT samma ämne inte räknas som spam, vad är det då som krävs? Det måste räcka någon gång, för allas trivsel...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Hank81: jag tycker inget, jag vet. Och jag vet att Brynäs skämt ut sig. Du fortsätter lägga dig i trots att du inte visste vad han va misstänkt för. Haha komik bara det
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen: Brynäs kommer inte ändra sig så sluta skriv nån gång. Vi vet vad du tycker, ok. Bara för att du skriver det 3000 ggr till så kommer det inte förändra nåt.
Hur svårt kan det va att fatta.. du är ju värre än ett litet barn
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huge: Du behöver inte tro. Lägg tid på att hitta scenarion helt i onödan
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen: Du vet inte ett jävla skit, svårare är det inte.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huge: Jag VET. Men det är OSANNOLIKT att du kommer sluta leta andra scenarion.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Ove Myling: "Uppenbarligen VET ju även du något som ingen annan vet:"

Hur många gånger ska jag behöva förklara för dig att jag inte vet hur det ligger till, Biffen kan ha rätt och jag kan ha rätt.
Skillnaden är att Biffen påstår att HAN vet hur det ligger till och att vi andra därmed inte behöver fortsätta spekulera eller

ifrågasätta hans påståenden.
När han dessutom påstår att det är OSANNOLIKT att man ingått nån form av ekonomisk kompromiss gällande ersättningen och samtidigt säger att han VET att nån sån inte har förekommit, så undrar man ju om han har svårt för att bestämma sig.
VET han med säkerhet eller är det bara OSANNOLIKT?

"Hur kan du veta att det gått till på det sättet?"

Ska jag förklara för dig en gång till hur det ligger till så att du fattar?
Jag VET inte hur det ligger till, jag bara spekulerar på samma sätt som biffen gör.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Blå grottan: jag kan ge mej fan på att PA hade en agenda att skicka Brynäs ner rätt i skiten och han hade absolut inte lagets bästa framför sina ögon. MM kommer göra underverk med Brynäs helt klart.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: Han hade nog som vilken annan människa som helst önskat att ens arbetsgivare stod upp för en
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Anders Berg: ja, det var lite därför jag skrev, here we go again!
Kommentera

« · 2229218 · »