Den här killen verkar sitta i frysboxen hos Modo, enligt Sportexpressen.
Om man nu ska ta deras info som tillförlitlig så kanske det kan vara nåt för Sundlöv...
bradberry: Håller med. Fantastiskt att vi faktiskt håller placering och avståndet till bakomvarande. För ett antal år sen hade man varit jublande glad över det här tabelläget.
Huge: Apropå "nuvarande trend". Är det inte det vi gör här - kommenterar nuvarande läge? Känns inte helt aktuellt att kommentera en match från september om vi ska försöka bedöma framtidsutsikterna.
Inte ens med förväntningar som Timrås och Rögles Supportrar skulle 10 förluster på 12 matcher kännas ok. Nu är det regerande mästarna vi snackar om.
Redigerad kommentar
Huge: Tvivlar på att nån här tagit SM-guldet som en garanti för nytt SM-guld. Du har en förmåga att dra egna, och oväntade, slutsatser på det du läser.
Blir inte det lite motsägelsefullt? Vi har ett nytt lag, med nya förutsättningar men vi ska i alla fall ta lärdom av förra säsongen.
Är det inte enklare om du också inser att 10 förluster på 12 matcher omöjligt kan ses som ett gott tecken?
Bäckis fyllde alltså 25 igår.
På 10 matcher i KHL har han gjort 7 mål och 8 ass och har +6.
Han påstås inte vara nån sniper. Brynäs måleffektivitet ligger på 7%. Lindholm är bäst på 15%. Bäckis spelar i KHL och har 25%. Ingen sniper, my ass!
Är du vaken Karlsson?
Redigerad kommentar
Jajjen:
Bäckis firade alltså födelsedagen med att göra fyra poäng, han hade 6+5 på nio matcher...som sagt, är du vaken Karlsson?
Huge:"Trender kommer och går, i september hade vi en bra trend med marginalerna på vår sida, nu är det tvärtom." Det är väl lättare att "ta sig ur en bra trend". Ett BRA sätt är ändra ett redan fungerande PP bara för att man får tillbaka en spelare från en skada. Jag är säker på att TJ har fler trumfkort i rockärmen.
Dags för GP och börja visa sin storhet som backtränare nu. Det är ofta hönsgård i vår zon och våra bärande backar gör juniormisstag.
Lustigt.
Att det bara är du som inte förstått att jag anser problemen vara överdrivna, betyder inte att jag anser allt vara frid och fröjd.
Öva lite mer på dina läsförståelseproblem så slipper du sitta och lägga ord i mun på skribenter, som dom aldrig sagt.