1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740794 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Linköping 30/1-12

Sv: Brynäs-Linköping 30/1-12
zigge: Jag tycker det ser ut som att han får ett slag på handskarna.

Gusten: Stämmer, satt bra till och han fick ett slag precis innan han skulle fånga upp den. Därav det halvtama avslutet.

Riktigt kul att se Löf igår, vad fan har han ätit, jävlar vad han gick in o smällde på o jobbade, kul som fan :-) 

70 Rodrigues: Ja han såg riktigt bra ut. Han vågade hålla i pucken och klev fram i banan. Känns som om han är given bland 6 backar till nästa match.

Zzz:

GD har tre reportrar på plats på träningen som pågår nu,dom meddelar på twitter att det INTE är nåt på gång.

Bissett_19: Tre reportrar på en träning??? Man skulle kunna tro att det är en Brynäshype på gång i Gävle...

Huss:De får väl gratis kaffe eller nåt. Har de tur så kanske de bjuds på en lunchbuffé med ;)

Det skulle smaka mumma med en riktig kanonvärvning i nuläget. Fast jag trånar fortfarande efter en defensiv klippa. Men det känns inte som att det är aktuellt just nu.

Burken: Håller med, men jag tror vi får svårt att hitta en klassback i det här läget. Det skulle i sådana fall vara en snarast osannolik bedrift av vår magsjuke sportchef.
Frågan är om han inte kollar en sista gång med Rödin eller Rensfeldt?
Eller AHL kanske är "stängd"?

Huss: Vet inte om AHL är stängd. Det skulle förvåna mig mycket. Men Nån av de killarna skulle smaka fågel. Även om jag trånar mest efter en back. Rent logiskt så borde ju ett backförvärv vara bäst med tanke på LJ's minst sagt motiga säsong och nu med Sunken borta.

Får vi tillbaka Dackell och Sebban så blir det konkurrens om platserna. Det blir väl Wänna och Rohdin som får kliva åtsidan då skuolle jag tippa. Även om jag tycker Wänna är bättre än Johansson just nu.

Men AHL borde ha många bra backar.

Burken: Får hoppas att Sundlöv och TJ mörkar som fan och att det rasslar till strax innan midnatt ;-)

70 Rodrigues:

Sundlöv har just nu annat att tänka på,pratar med Ulrik i bostaden medans GD teleterrar honom.

70 Rodrigues: Det får rassla till när som helst under dagen ;)

« · 1463642