Brynäs IF

712978 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs-Skellefteå sextonde januari

« · 2130142 · » Till forumet


Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Vad tror ni om vi skulle försöka få in Martin Thörnberg i truppen? Jag tror att han skulle kunna förstärka laget rejält.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Äntligen matchdag!
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
KulaShaker: Tack . Miss från början då dom vägrade gipsa så benet växte ihop 20 grader fel . Dom fick såga upp det å rätta på det .1 år med skena sen kröp skruvarna ut . Skära upp å byta skena . Väntar nu på ny opp efter över 3 år . Skenan ska bort . Men får vänta pga chinaviruset . Kommer troligen aldrig få tbk känsel i handen pga nervskador . En unge på 6 år hon bar på föll över armen . När dom båda blev nersprugna i skolan. Går fort . Håller alla tummar för Rödda. Han är nog den enda som kan svara på när armen skadades . I stället för spekulationer . Slash Slashingen underifrån från saikaren såg inte så hård ut .
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Huge: Den har jag redan spelat för puffe: på neutral musikmark.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
puffe: Finns bara ETT exempel på god Brynäs-musik.
Katten kan dra nåt gammalt över sig... ;-)
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Ja, det är världsklass och den bäste. När Jussi sätter sitt höga C i "O Helga natt" då blir man fuktig i ögonvrån och ståpälsen reser sig på armarna.
Rösten går rakt in i hjärtat, omöjligt att inte bli gripen.
Som Pavarotti sa: "Don´t compare me with Jussi. I´m only human..."
Tyvärr en bortglömd svensk världsstjärna och legend, borde ha fått sitt ansikte på nån av de nya sedlarna. Även om Birgit Nilsson och Evert Taube inte gick av för hackor dom heller...
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Jag är smått chockad. Fimpen Eklund går på samma linje som Sanny i ”Leksand, DIF, Malmö-Podden”.
Kan iof ha att göra med Nowiks tackling på Josefsson tidigare i höst. Men ändå.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: Fan vad jag saknar Arne och Ankan, det var tider det.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Huge: Nä, överlag är Cat Stevens ganska seg kan jag tycka. Jussi har ju en jäkla pipa dock!
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Axle San: Ja, du får gärna ha din övertygelse. Själv är jag övertygad om att det bästa är att inte ge karln massa uppmärksamhet. Det är på grund av hans spridning, som t.ex du bidrar med, som cmore har honom i tv-rutan år efter år. Han är enbart en kontroversiell figur eftersom ni gör honom kontroversiell. Utan spridningen blir han irrelevant och då kommer cmore att börja leta efter andra.

JanT: Håller med, så har det alltid varit. Experter och tyckare är i regel utdaterade cirka 10-15 år innan de slutar sina uppdrag. Var samma sak med Ankan mfl.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Huge: Förutom att du förnekar god Brynäs-musik, sen hyllar du den främste. Du är speciell
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Axle San: Haha, du är en riktig vindflöjel minsann
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Carlo: Bra där av Sanny! All heder åt honom. Han om någon känner till konsekvenserna av dylikt fulspel. Wikegårds tyckande kan vi lämna därhän...
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Ähhh...
Gillade inte Cat Stevens och "Moonshadow" när den kom 1971(?) och gillar honom inte idag heller. Smaken är som baken.
Nä, Jussi Björling; det är grejer det.... :-)
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: Ibland är det bästa att stå upp, att säga ifrån, att visa att man inte accepterar vad som helst av.
Det är när folk nickar och håller med som Wikegård blir relevant och inte när folk blir förbannade och säger ifrån. Ju fler som ifrågasätter Wikegård och krossar hans argument desto irrelevantare blir han det är min absoluta övertygelse.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: Wikegård är daterad. Men det är ju ingen större nyhet. Hela hans resonemang är ett sammelsurium av motsägelser, halvsanningar och åsikter som hör hemma på 90-talet.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Axle San: Jo, jag håller med, otroligt irriterande när folk säger "okorrekt" istället för "inkorrekt".

Wikegård är en tyckare som har åsikter. Det är såna som du som gör honom relevant genom att sprida hans åsikter och bli känslomässigt investerad i vad han tycker.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Bara den här texten gör det värt att bli Privatpartner. Lägg därtill sms, möten, mail, osv. Ett fantastiskt sätt att få mer insyn i föreningen och samtidigt hjälpa föreningen.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Seriöst alltså jag kokar, vad fan är det här för idiot? Seriöst? Vad är hans agenda? Vilket svin.
Ja ni måste se, ni måste få veta..

Bli guldpartnera, Swisha, köp en pappgubve, det är vi mot världen !
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Johannes Hedberg: Guldpartner här 👍
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: ja fan, nu hoppar jag på som privatpartner med. Hade egentligen tänkt vänta till hösten när jag pluggat klart och tjänar riktiga pengar... men vafan, i ett sånt här läge är man inte Brynäsare om man inte hjälper till.

Uppmanar ALLA andra att göra detsamma, även fast jag vet att en klar majoritet här inne redan gör det.

Men nu går vi ihop tillsammans! Finns bara ett Brynäs ❤️
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
puffe: Perfekt som intro den där låten! Vi söver ned motståndarna med den sen kör vi Scooters Fire i brynässpelarnas hörlurar
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: Caps Richard Panik hade garanterat varit det....och samtidigt inte.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
mk: Yes, var precis inne och läste om Palve. Intressant för alla med stort intresse för Brynäs.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
mk: Mycket intressant, ibland är det skönt att vara privatpartner :-)

Ett bra och roligt sätt att stötta Brynäs på.

Rekommenderas.

Med allt det sagt, Palve är ju en riktig panikvärvning i ordets rätta betydelse.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Chanzone: Med risk för att bli avstängd, du har god musiksmak

www.youtube.com/watch?v=P6zaCV4niKk
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Har du läst tidslinjen om värvningen om Palve?

Det är sånt som är guld värt att få veta som Privatpartner👍
Bakom kulisserna material är alltid kul att läsa.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Själv gillar jag nog Father and son allra mest.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Peja är ju moderator så han respekterar nog en bra låt från en Brynäsare

www.youtube.com/watch?v=k_0U3DlLFSU
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Moonshadow är den bästa.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
SnowKing:

Morning has broken
Father and son
Where do the children play
Moonshadow
Wild world
The first cut is the deepest

Med flera... Som sagt, en hitmaskin...
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson: Är gammal, ett handikapp såklart, men missade när/var Katten var Brynäs-supporter. skäms för att jag missat det, men upplys en gammal man
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Fansens värvning rullar på som tusan på FB. Och läste att det sen igår tillkommit 90st nya privatpartners. Den största ökningen på kort tid enligt Kevin.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: Men han säger att han vill vara långsiktig och komma till en klubb som kan vinna, trots det lämnade han Frölunda av ekonomiska skäl om jag läst rätt. En klubb han spelat fem säsonger och vunnit hur mycket som helst. Klart att har han två likvärdiga bud går väljer han säker ett lag där han har chans och vinna och slippa den turbulens som kan vara i ett bottenlag. Men det ekonomiska väger säkerligen tyngst.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
SnowKing: och låååångsam
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson:
Morning has brooken är Cat "Yusuf Islam" Stevens låt!
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
puffe: uppladdat i mitt svar

Trodde ingen kom ihåg honom. Du måste va bra gammal,
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson: Hmmm, älskar katten , hatar inte Brynäs(vill hellre se en massa andra lag åka ur) men var är Kattenbeviset för kärlek till Er
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
SnowKing: Du menar för att matcha tempot vi spelar i?
Låst ämne


Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Axle San: då är det klart 👍😉
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson:Har haft fullt upp med ångest-match mot Väsby(av alla lag, all heder dock) Vill dock se referens till att Katten är hardcorebrynäsare. då faller en del av min värld, haha
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Carlo: Tydligen så har Sundlöv faxat över tioårsplanen titt Lashs agent idag,
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
dacke72:
Om det ger några pengar till verksamheten kan vi kanske spela "Morning has brooken" på matchintrot? 😉
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Jeppe: Om det berodde på det så hade jag inte klagat 😂
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Katten är hardcorebrynäsare tack vare mamma Ingrid. Samma med hans syssling Sissela Kyle.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
mk: När Rödin slashas och trippas vid skadetillfället borde fått mer uppmärksamhet. Utvisning där och matchen kunde ha avgjorts. Ut med klippet i medierna och till Skellefteå. Hade det blivit 5 mot tre som du skriver?
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mickis: Center är hans naturliga position. Men kan även lira winge.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Carlo: Å andra sidan, om Lasch stannar i Brynäs tills han är 43, så kommer han att kunna vinna 4 nya SM-guld :-)

Zzz: Pelicans brukar inte gå långt i Finland, ser att dom ligger högt upp nu, men det är ju inte en av de stora klubbarna och de har aldrig vunnit guld.
Låst ämne

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Carlo: Hade det varit hans viktigaste kriterier hade han stannat är Pelicans. Lasch är en legoknekt och spelar där han får bäst betalt. Men han är en rätt typ av legoknekt då han i det närmaste ger poänggaranti.
Låst ämne

« · 2130142 · »