Så jävla skönt att inte vara orolig, även fast Skellefteå skapar chanser så känns det ändå jävligt safe på något konstig vis :-)
Tips: Skellefteå AIK-Brynäs IF 3-4
Mål: Larsson, Granström, Gunderson och Silfverberg.
Vilken värld lever Anders Forsberg i? Snacka om att desperat försöka ingjuta mod i sina spelare.
Saik har tydligen tröttat ut oss nu...
70 Rodrigues: Bättre att vila dem om de är halvskadade. Carlsson kommer inte göra bort sig, hans spelartyp passar också in ett slutspel. Jonsson ersatte Löf på ett snyggt sätt sist.
Mitt tips, Jonsson spelar istället för Löf men de chansar med Bertilsson (om det inte är axeln som är problemet dvs)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Har en biljett ledig tills på söndag biljetten finns på blocket:
http://www.blocket.se/halland/SM_final_4__Brynas_Skelleftea_39804510.htm?ca=15&w=3
Det är trevligt att lokalbussarna i Gävle kör med Brynäsvimplar. Det verkar dessutom sprida sig: I dag såg jag en av UL:s bussar på väg söderut med Brynäsvimplar på taket.
Huge: Kan inte du fixa så att även bussarna i huvudstaden kör med Brynäsvimplar den närmaste tiden? Det skulle vara trevligt tycker jag! :-)
Skitstöveln:
Svedbergs är ju rätt mycket fulare.
Angånde båssituationen igår så är det klart att de passar på att försöka psyka motsåndare på alla sätt, ex. spelaren som kommer o trycker till bertil med knät när han ligger ner.