arnio: Jo, som när han gick i vägen för Sunken sist...suck...
Sen måste han tamejfan åka skridskor mer, det är ju lite av hans adelsmärke men när han backcheckar så glider han bredvid motståndarna istället.
Men visst skulle det vara kul om han kunde hänga en ikväll.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:Nu får dom klippa raggarna i kväll , själv så är det jobb i tradaren mot Norge i kväll , så det får bli radion , om jag nu pallar det för nerverna , vet inte ännu , känns inte riktigt tryggt nu , som det känns nu fixar jag inte att lyssna medans jag kör ,
STÄNG FINALEN SÅ MAN KAN KOMMA UT UR HOCKEYBUBBLAN Å LEVA NORMALT IGEN ,
Kom igen nu Älskade Brynäs ,,, GULDET SKA HEM
Ta och vakna nu gubbar! Vi kan ta guldet om några timmar men fokus verkar vara på silly, helt fel tagga till nu!!!
Hardy har också svårt att fatta att skyltgrejen var ett misstag. Inte mycket IQ i banjoland
" Hardy Nilsson har uppmärksammat skyltblundern.
- Det var inte så smart. Vi lever ju i ett janteland och man ska inte vara så kaxig. Inte ens när man vunnit får man vara kaxig. Men när spelarna väl var på isen tror jag inte det påverkade så mycket. "
Gävle kommun står på sig!
Nu kör vi över Skitstövlarna rejält i kväll och täpper igen käften på alla från Banjoland och norrut!
Ja Forsberg har gett ett lugnt och sansat intryck på mig tidigare också men nu har det ju brustit fullständigt. Så mycket dynga som han har spritt runt sig under slutspelet trodde jag inte att det skulle gå att få ur en tanig kropp som hans. Den enda i Skellefteås ledarstab som verkar vara någorlunda normal är ju den gamle brynäsaren Klockare som vad jag sett verkar vara lugn och sympatisk.
Huge: Vilket evinnerligt jävla gnäll det varit denna finalserie. I särklass står ju crybabien Forsberg. Han gör ju inget annat än att böla i media. Inget fokus på det egna spelet eller på sina egna spelare, bara ett mischmasch av tårar i diverse blaskor. Vad är det för fel på karlsloken? Helvetes jävlar vad skönt det vore att få täppa till truten på honom och hans knähund Bert...
Sen har ju media fått för sig att Brynäs tagit ut SM-guldet i förskott för att en jävla skylt tändes av kommunen. Vilken tattar-retorik...vad fan har LAGET Brynäs med att göra att en klantskalle på kommunen tänt en ljusskylt?
Ursäkta svordomarna men jag blir så in i helvetes jävla tokförbannad...
Tycker faktiskt att vi ska ta hem GULDET ikväll.
Tips: Skellefteå AIK-Brynäs IF 2-3
I söndags hade jag en superbra känsla. Det har jag inte idag.
Först till fyra.
foppa78: Jo, risken är väl att det fungerar som tändvätska. Men min poäng var att allt snack om att Brynäs hade tagit ut guldet i förskott är lite överdrivet.
Jag tror inte att någon i eller runt laget trodde att detta var klart innan förra matchen.
Redigerad kommentar
foppa78: Att deras tränarrum var tapetserat med guldlöp betyder ju knappast att Brynäs tog ut guldet i förskott.
Anders Forsberg borde väl förstå att det bara är en psykning, lite tjuv och rackarspel. Efter Forsbergs uttalanden här i finalserien är jag iofs inte förvånad över att han inte fattar någonting.
1) Ansvarig(a) tänkte: Yes, vi har tagit guld redan. Nu tapetserar vi upp lite guldlöp, varför inte börja i Skellefteå-tränarnas rum.
2) Ansvarig(a) tänkte: Nu jävlar är det avgörande match på våran hemmaplan och de ska få känna av det ordentligt. Ska vi inte trycka upp lite guldlöp och sätta upp i Skellefteå-tränarnas rum för att psyka dem lite extra.
Pick one!
Redigerad kommentar
Champagnen låg på kylning och guld-
hjälmarna var på plats. Gävle Kommun
hade redan gratulerat Brynäs till SM-
guldet. Problemet? Ingen hade tänkt på
att Skellefteå skulle blanda sig i.
-Det har blivit vi mot världen nu. Vi
gillar all tändvätska som vi får,
säger Skellefteås assisterande tränare
Bert Robertsson till Folkbladet.
Och att Skellefteås tränarrum var
tapetserat med guldlöp var just det.
-Det är väldigt ovanligt att att ett
lag tar ut något i förskott, säger
tränaren Anders Forsberg.
Är det sant att saiks tränarrum var tapetserat med guldlöp isf tycker jag att det är väl kaxigt nja sånt gillar jag inte!
Att skalla en motståndare är alltså lika allvarligt som en puck out. Hockeyn är en konstig sport.
Forsberg och Fahlman bekräftar den gamla sanningen att ju längre norr ut man kommer, ju tokigare jävlar bor det där. Robertsson var lättlärd.
Japp Fahlman är en jubelidiot!
Silver du är bäst vi glömmer dig aldrig vi leder ju för fan med 3-1 i matcher Silver gör 2 nya imorn!!!
Redigerad kommentar
Nu springer idiot Fahlman och tacklar våra spelare också!!!
I slutet av intervjun!
Redigerad kommentar
Vilket jävla liv för en skylt???? Varför ser jag likheter med Forsberg och min 5åriga lillebror?