Horace76c: Jag tror inte att en sådan kommentar skulle resultera i att varken Svedberg eller Honken skulle underprestera - snarare tvärtom.
Ikväll ska guldet hem - väl mött i Läkerol Arena mina vänner :]
Morn morn grabbar hur fan ska man kunna koncentrera sig på sitt jobb en sådan här dag jaja idag ska vi ha GULDET!!!
Med det här laget tar Brynäs guld imorn:
Niklas Svedberg (Johan Holmqvist)
Simon Bertilsson - Ryan Gunderson
Calle Järnkrok - Johan Larsson - Jakob Silfverberg
Mattias Ekholm - Niclas Andersén
Martin Johansson - Jonathan Granström - Jesper Ollas
Jörgen Sundqvist - Simon Löf
Daniel Widing - Jonas Nordquist - Emil Molin
Joachim Rohdin - Mads Hansen - Mats Lavander
(Jonsson, Wännström)
Svanru: Luleå? Du vet att det är hockey vi följer och inte Allsvenskan. Att vara bäst i en serielunk och sen inte kunna prestera när det väl gäller är knappast något som imponera. Vi får snart veta vilka som är svenska mästare och Sveriges bästa lag.
Vi rår inte för att vi varit nere i skiten.. Inte heller rår vi för att vi nu är Sveriges bästa lag. :) Handlar inte om ödmjuk inställning. Du vet själv hur kritiska folk är här inne ,men nu när vi äntligen är bäst, ja då ska det fan märkas.
Gurra88: Nja Golfen är trevlig och man kan inte vinna jämt men tack för att ni har tagit över titeln Sveriges mest hatade lag pga eran ödmjuka inställning.
Redigerad kommentar
Ska bli spännande att se om Bellmare eller Goren spelar imorgon.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Sicko....Verkligen sjukdom....
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
sylf: "westerlind: Brynäs Stockholm?"
Jo, Brynäs Stockholm var såklart de första jag provade - men jag fick inte köpa eftersom jag inte är medlem. "Vad yrar ni om?", tänkte jag. Efter att ha betalat medlemsavgift vartenda år sen du, prosten och jag startade klubben så har jag tydligen inte betalat än i år - så jag står på kö klassad som icke-medlem.
Hoppas verkligen att jag har fel och du rätt i den här frågan... Hoppas att det var korkat av Forsberg att säga så där, men är rädd för att det är jäkligt smart...