sylf:
Reportage om Brynäs strax på tv 4 sporten för er som vill se ..
arnio: Vinner vi ikväll är det en bragd utan dess like, främst av två skäl:
1) Skellefteå har farten uppe, vi har vilat och halva laget verkar ha varit ordentligt sjuka vilket inte direkt gett nya krafter
2) Järnkrok saknas, de som varit sjuka kommer nog inte kunna ge 100 än så länge.
Jag hoppas på 7 matcher, för ju fler matcher desto större nytta kommer vi ha av den viloperiod som laget haft hittills.
Skitstöveln: Kan ju vara så att han faktiskt är sjuk .Men jag tror mer på ett rävspel ifrån Tommy.
Nu taggar vi upp:)
Redigerad kommentar
Monno: Det som är Svedbergs svaghet i just i sidledsförflyttnignar är att han har problem med att hålla upp överkroppen och faller framåt. Samma sak som Honken. Det gör att det blir stora luckor för att sätta pucken högt, inte bara i krysset.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Om ni vill ha ett objektivt tips från en leksing så tror jag på en tuff matchserie som SAIK vinner med 4 - 3 i matcher ;)
Lunkan:
Då har du inget val för nu är det sagt ;)
Om jag skulle glädjas över ett guld för Brynäs? Självklart om inte annat för Ollas skull.
arnio: Jag är också optimist, men det krävs ett mirakel att vinna ikväll.
Gör vi det, så tar vi guldet i en 4-5 lång matchserie, annars krävs det nog 7.
Kribban: Det kommer inte vara mer meningslöst tjafs mellan Modo och Brynäsfans här inne. Jag kommer radera allt då det helt saknar intresse för övriga. De som envisas att fortsätta kommer att bli avstängda.
De får köra sin pajkastning privat istället.
Redigerad kommentar