Gävle kommun står på sig!
Nu kör vi över Skitstövlarna rejält i kväll och täpper igen käften på alla från Banjoland och norrut!
Ta och vakna nu gubbar! Vi kan ta guldet om några timmar men fokus verkar vara på silly, helt fel tagga till nu!!!
Hardy har också svårt att fatta att skyltgrejen var ett misstag. Inte mycket IQ i banjoland
" Hardy Nilsson har uppmärksammat skyltblundern.
- Det var inte så smart. Vi lever ju i ett janteland och man ska inte vara så kaxig. Inte ens när man vunnit får man vara kaxig. Men när spelarna väl var på isen tror jag inte det påverkade så mycket. "
70 Rodrigues:Nu får dom klippa raggarna i kväll , själv så är det jobb i tradaren mot Norge i kväll , så det får bli radion , om jag nu pallar det för nerverna , vet inte ännu , känns inte riktigt tryggt nu , som det känns nu fixar jag inte att lyssna medans jag kör ,
STÄNG FINALEN SÅ MAN KAN KOMMA UT UR HOCKEYBUBBLAN Å LEVA NORMALT IGEN ,
Kom igen nu Älskade Brynäs ,,, GULDET SKA HEM
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
arnio: Jo, som när han gick i vägen för Sunken sist...suck...
Sen måste han tamejfan åka skridskor mer, det är ju lite av hans adelsmärke men när han backcheckar så glider han bredvid motståndarna istället.
Men visst skulle det vara kul om han kunde hänga en ikväll.
mattias - 74:
Hon svarar "Jag kommer från Skellefteå så jag vet inte någonting." :)
BRYNÄS4EVER NR1:
Guldet ska absolut hem till Gävle men tror att det blir på torsdag och inte redan i kväll utan på torsdag.
+1 mille i publikintekter och guldfirande på hemmaplan men hoppas så klart på att allt blir klart i kväll.
Qvarre: Usch...
Det är allt jag har att säga om finalen just nu...
70 Rodrigues:Ska göras för snyggt helt enkelt. Byt kant upp till back skott retur, enkelt spel och bra avslut som går på mål.
Ja Forsberg har gett ett lugnt och sansat intryck på mig tidigare också men nu har det ju brustit fullständigt. Så mycket dynga som han har spritt runt sig under slutspelet trodde jag inte att det skulle gå att få ur en tanig kropp som hans. Den enda i Skellefteås ledarstab som verkar vara någorlunda normal är ju den gamle brynäsaren Klockare som vad jag sett verkar vara lugn och sympatisk.