1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 745929 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Skellefteå sm-final 2012

Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012

Skitstöveln: "Om du är medlem ska du ha fått ett mail - i mailet finns en länk till förköpsbiljettena."

Om de har min mail-adress, ja. Är ständig medlem sen länge och kan inte minnas att jag fått möjlighet att ge min adress.

Skitstöveln: Finns inga biljetter kvar att boka, jag var in direkt när mailet kom och då fanns det bara sittplats på rad 1. Vet att sponsorer har kunnat förboka sittplats, dom går alltså före medlemmar... Blev ståplats för första gången sen 4:e matchen 99.

KORITFW:Blir inte särskilt psykande när det kommer från en timråit

Zzz: Men kan ju inte vara möjligt att 8405 platser bokats av sponsorer!

om biljetterna släpps vid 11 imorgon kommer det finnas ståplatsbiljetter kvar?

bifhjärta: antagligen inte om de är slut redan nu.

Totte:

Ja, vad kan man säga om TV4 och speciellt Wikegård.
Man har alltså en person som inför matchen ger som
råd till Skellefteå att skada en motspelare.

Eller hur ska: "köra ner en klubba i halsen så att
han försvinner från matchen" tolkas?

Wikegård som "spelar" Wikegård börjar bli rätt tröttsamt nu.

bifhjärta:Finns inga biljetter kvar, det kommer släppas biljetter som inte har hämtats ut allt eftersom, men det lär nog inte bli några stora mängder

Skitstöveln: Har du någon annan förklaring? Som sagt fanns det enbart sittplats på rad 1, nu finns det varken sitt eller ståplats.

westerlind:

Man får fylla i mailadressen själv under medlemssidan på Brynäs hemsida.

Huss: Haha brunass på torsdagkväll då! 

helt omöjligt att boka..fan va sur ja blir

bisterfinnen: Skall också bli intressant och se om den nya hjälmen ger ngn effekt. Fast hur testar man det?

Huss: Bellemare?

westerlind: fick mailet igår men inte idag. typiskt!!!

bombastic: verkar ändå inte göra något - redan 5 min efter matchens slut var biljetterna slutsålda.

Så jävla töntigt att vinna SM-guld på en Tisdag.
På Torsdag sker det...

Skitstöveln:kanske va när dom skulle skicka alla mail som servern rasade!!

Skitstöveln:

Helt sjukt om dom släpper allt till sponsorer först, får vara glad att jag bokade direkt när mailet kom.

bombastic: låter konstigt isåfall

Clubsport: vart fick du platser?

Enaranger:Håller fullständigt med å han ska vara hockeyexpert i ett slutspel. En stor jävla pajas som vill synas och höras.

Skitstöveln:ja det låter ju konstigt men eftersom jag inte fick nåt så kan man ju undra

Skitstöveln:

Rad 1 bakom speakerbåset, det var där jag ville ha biljett så jag testade ingen annan sektion.

Clubsport: gick in direkt när jag fick mailet..helt omöjligt att boka

Clubsport: Ja jag tycker också att det är förjävligt att dom släpper till sponsorer först.. Jag ska maila och gnälla lite, det har jag fan rätt till som ständig medlem och trogen supporter på plats.

Tom-2: så jävla dåligt om sponsorerna fått så gått som alla!

Zzz:

Ja, det här får dom allt ta och förklara!

Enaranger: Nä . Inte du men gurra88 och ett gäng andra älskar att sitta på dessa två forum dag ut och dag in och tokprovocera . Ta de lugnt . Finns inte en chans att brynäs tappar de här . Domarna är väl inget att haka upp sej på . Ni fick ju en match gratis av dom

superfalle: Vilken match syftar du på? Den första uppe i Skellefteå när Brynäs fick 15 (ja, det är sant) tvåminutersutvisningar?

Skitstöveln: tror servern krachat, går ju inte att gå in på brynas.se heller

Tom-2: men det kan väl inte ha något att göra med att det inte går att köpa biljetter? det är ju trots allt ticnet.

Guys, skaffa seriekort så behöver ni inte hålla på med sånt där biljettrams!

Redigerad kommentar

Skitstöveln: ja ja vet inte men ja va in direkt och skulle boka men funkar inte och kommer ej in på hemsidan heller, där står det server busy

Biljetterna är slut, stog själv i shopen efter matchen och fick tag i 1 ståplats resten var slut, sen kom det några ströplatser lite då och då på ståplats

KL_BT: Men HUR kan dom vara slut???

Skitstöveln:Tycker oxå det är konstigt....

Peja: Nä jag tänkte mer på den dagen då man började få göra mål stående en halv meter in i målgården. Vilka av utvisningarna i första matchen tyckte du va felaktiga ? Äh skit i de . Jag skulle också stirrat mej blind på fördelningen av utvisningar . De är svårt att vara objektiv då man håller intensivt på sitt lag .

Honken: Detta är grekiska för mig - helt jävla obegripligt!

KL_BT: Biljetterna kan omöjligt vara slut. Biljetterna släpps väl inte förrän imorgon bitti?

Skitstöveln: 8405 biljetter sålde alltså slut inom loppet av ca 5-10min till medlemmar och sponsorer, eller var förtursbiljetterna begränsade, så uppfattade inte jag det.

Honken: som medlem hade man ju hoppats att få biljetter, är 1 anledning till att man stöttar med medlemsskap

Tom-2: Absolut, jag fick iofs en biljett.

Honken: grattis får man väl säga :)

superfalle: Som jag skrev i en annan "bok". Objektivitet existerar ju bara i teorin och inte i praktiken. Hockeysnack är inget undantag. Jag är subjektiv som fan, men har åtmisntone ett tillräckligt "objektivt" synsätt på mig själv och min egen position för att inse att jag är "subjektiv som fan" ;)

Klart man blir lack på domarinsatsen när man spelar 6 boxplay och 1 powerplay. Man kan ju vinkla statistiken och konstatera att Skellefteå fick 6 gånger fler powerplay än Brynäs, DET är fan mycket det, haha. Tror 6/1 var PP-fördelningen, någon som har kollat mer på det kanske kan rätta mig om jag har fel...

Redigerad kommentar

Ja hur i helvete kan biljetterna vara SLUT som vissa säger??? Nu har man varit på nästan varje match i slutspelet o så ska man inte ens få chansen att köpa biljett till nästa match?? Då kan man ju lika gärna skita i att gå på hockey nästa säsong helt..Spec om man är medlem men ändå inte får chansen att köpa.. Åt helvete va dåligt!!! Fixa en utematch med plats för 40000 el nåt då för helvete.. =(

andreasknox: Enligt folk på twitter ligger det 2000 biljetter som ska släppas i morgon vid 11.00! Var beredd då!

andreasknox: Lider med dig. Ett tips är att köa utanför shopen klockan 8 imorgon för att få biljetter. Säkert någon biljett som kommer finnas ledig.

Clubsport:

Jag har medlemsnr 1 i Brynäs Stockholm eftersom jag bildade klubben tillsammans med Sylf och Prosten år 2004. Sedan dess har jag varje år betalat medlemsavgiften (Kan ha missat i år, det ska jag erkänna - är osäker på det).

Hursomhelst, skickade sekunderna efter matchen en intresseanmälan om en biljett och fick det här svaret:

"Befintliga medlemmar har förtur men du är uppsatt på kölista ifall det blir platser över."

Hahaha, i alla föreningar med lite koll hade Sylf, Prosten och jag sen länge varit hedersmedlemmar - i Brynäs Stockholm får vi inte ens köpa biljetter.

Macahan: Men vi som är medlemmar ska väl för tusan ha förtur på dessa 2000 biljetter. Det är iallafall av den anledningen jag är medlem - åt helvete vad dåligt isåfall!!!

« · 1494280 · »