Totte:
Ja, vad kan man säga om TV4 och speciellt Wikegård.
Man har alltså en person som inför matchen ger som
råd till Skellefteå att skada en motspelare.
Eller hur ska: "köra ner en klubba i halsen så att
han försvinner från matchen" tolkas?
Wikegård som "spelar" Wikegård börjar bli rätt tröttsamt nu.
westerlind:
Man får fylla i mailadressen själv under medlemssidan på Brynäs hemsida.
Skitstöveln:
Helt sjukt om dom släpper allt till sponsorer först, får vara glad att jag bokade direkt när mailet kom.
Skitstöveln:
Rad 1 bakom speakerbåset, det var där jag ville ha biljett så jag testade ingen annan sektion.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Ja hur i helvete kan biljetterna vara SLUT som vissa säger??? Nu har man varit på nästan varje match i slutspelet o så ska man inte ens få chansen att köpa biljett till nästa match?? Då kan man ju lika gärna skita i att gå på hockey nästa säsong helt..Spec om man är medlem men ändå inte får chansen att köpa.. Åt helvete va dåligt!!! Fixa en utematch med plats för 40000 el nåt då för helvete.. =(
Clubsport:
Jag har medlemsnr 1 i Brynäs Stockholm eftersom jag bildade klubben tillsammans med Sylf och Prosten år 2004. Sedan dess har jag varje år betalat medlemsavgiften (Kan ha missat i år, det ska jag erkänna - är osäker på det).
Hursomhelst, skickade sekunderna efter matchen en intresseanmälan om en biljett och fick det här svaret:
"Befintliga medlemmar har förtur men du är uppsatt på kölista ifall det blir platser över."
Hahaha, i alla föreningar med lite koll hade Sylf, Prosten och jag sen länge varit hedersmedlemmar - i Brynäs Stockholm får vi inte ens köpa biljetter.
Skitstöveln: "Om du är medlem ska du ha fått ett mail - i mailet finns en länk till förköpsbiljettena."
Om de har min mail-adress, ja. Är ständig medlem sen länge och kan inte minnas att jag fått möjlighet att ge min adress.