1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 745912 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Skellefteå sm-final 2012

Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Ja men det brukar ju jämt finnas biljetter på ticnet ?

Tom-2: Ja det är bara att hoppas att ingen köper biljetter av idioterna!!!

Medlemmarna fick köpa 8 biljetter var, aningen galet, men Ticnet brukar göra precis samma sak. Å ändå står de och ojar sig när svartabörshajarna säljer dyra Springsteenbiljetter osv. Samma sak nu, biljetter ute för 2 500 kronor styck.

Grattis... Sverige.

sylf: Tack

Blizzard: Nja skjuta är kanske lite hård. Men rejält med stryk och en korsfästning tycker jag inte känns obefogat.

Anders Berg: Tillgång och efterfrågan, så enkelt är det. Går aldrig att undvika.

Zzz: Hade biljett över i söndags men inte fasen sålde jag den till överpris inte.
Det lustiga är att samma personer som för något år sedan gnällde på att man byggde Läkerolen med för många platser (som då stod tomma) nu gnäller på att det finns för få platser att tillgå....

Huss:Lite lustigt att det alltid är samma personer som gnäller oavsett vad, det enda man kana vara säker på är att de alltid hitttar nått att gnälla på.

Huss: själv tycker jag att man borde bygga ut Läkerolen, det finns ju möjlighet ovanför ståplats

Lunkan: :-))

Huss:
Jag kan gnälla nu också att vi byggde Läkerolen för stor... Hade vi NÅN gång under grundserien fullsatt?

arnio: Varför det? Är det attraktiva platser tycker du och hur ofta skulle dom fyllas förutom i en semi, final eller derby mot Leksand?

Huss: haha ja så är det. Skulle man ha en arena dimensionerad för suget som nu är nu skulle man behöva 15 000 platser.

Horace76c: Jo, det var faktiskt ett par tillfällen har jag för mig.

arnio: Haha lägg ner innan jag blir mörkrädd!!

Hur många gånger sedan Läkerolen invigdes har den varit full? Ta reda på det innan du skriver en så korkad kommentar :P

Zzz: Räcker nog inte med 15 000 till torsdag...

Huss: När vi efter några år med ett pubnliksnitt på 8405 kan vi börja fundera på utbyggnad. Nu fanns 2500 tomma stolar till varje match i snitt.

sylf: Hade inte Brynäs ett publiksnitt på ca 6300 i grundserien? Då är det väl ändå ca 2100 tomma platser?

Huss: Snacka om medgångare i Gävle: i grundserien gapar stolarna tomma, nu ska helt plötsligt ALLA ha en plats i solen....    ;-)

Skitstöveln: Möjligt, men du förstod inte poängen?

Huge:
Nu tror jag ju iofs detta fenomen inte är direkt unikt för Gävle meeen....

TJ gjorde smarta saker igår. Bytet av målvakt var genialt, likaså att släppa in Löf och Molin.

Brynäs pp, vad har hänt? Från Elitseriens bästa till slutspelets sämsta. Med SAIKs stressande så får vi ingen bredd i spelet. Enda lösningen som jag ser det är att ha två spelare på blå igen. Då är det lättare att styra från resp sida samt sätta myror i huvudet på Forsberg et al.

Sunkens tackling, världsklass sa Forsberg. + till bägge två.

: -(( Missar period 1 o 2 på torsdag pga affärsresa, kollegorna vill dricka bubbel på flyget för att fira en affär. Själv är jag tveksam, jinxvarning…

sylf: Att det vore rent ut sagt korkat att bygga ut - jag vet.

Huss: Till och med Stevie Wonder hade sett att LJ måste bytas ut. Honken var däremot ett smart drag.

Nån som hört något om de släppte några biljetter 09.00? Eller vad är senaste budet?

Honken: Har inte hört nånting men enligt Guldjakten på twitter ska det finnas biljetter kvar.

jävligt konstigt då damerna i brynässhopen sa till mig för 2 timmar sedan att det var heeelt slutsålt!!

Honken: Se twitter Guldjakten. Kl 11.00 är det som gäller.

Huss: Ok, det verkar som det är olika bud hela tiden. Kan inte riktigt förstå vilka biljetter som skulle släppas kl11.00 om 6.000 medlemmar fick förköpsrätt till max 8st/pp, och sedan igår är det tvärstopp.

Honken: Dessutom verkar hemsidan ha volymproblem.
Vadå hockeyfeber?

Honken: Står i telefonkö till Shopen nu - har stått i 30 min.

Ska verkligen ställa dom mot väggen och fråga vad faan dom sysslar med!

Huss: "Brynäs pp, vad har hänt?"

Vilket av dom?
Var ju så otroligt många igår så du får precisera....    :-)

Visstja, vi fick ett PP efter 58 sek när alla var ouppvärmda.
Sen fick vi väl ett som blev rumphugget pga pausvilan.
Ja, sen kom ju den där kompensationen för att jämna ut statistiken vid Jimmie Ericsson spearingförsök.
Där man förstås kompenserade det med att ta ut Ekholm för att ha nuddat deras målvakt.

Hoppas vi får tillåtelse av domarna att träna lite mer PP i morron....

Skitstöveln: Bra det:) Väntar med spänning.

Skitstöveln: Ju fler platser som finns att tillgå de gånger vi spelart semi/final desto bättre. Tomma platser skadar väl inte? Nu är det ju bara en vägg  ovanför stå och det ser ju bara dumt ut

Huge: Träna? Puckuslingen skall sitta när det är match, träna gör man på träning och då helst med en annan uppställning än den nuvarande.

arnio:
Blir nog svårt att ekonomiskt motivera att bygga ut arenan för x antal miljoner bara för att få kanske 1000 platser extra som KANSKE utnyttjas max 3-4 ggr per säsong.
MEN, jag skulle inte haft något emot om arenan i övermorgon hade tagit några tusen extra:)

Redigerad kommentar

Skitstöveln: Jo, men får de 5000 samtal och det är 5-6 personer som försöker hantera försäljningen. Hur tror du att det skall kunna gå smidigt?
Spelar ingen roll om de plockar in 20 extra personer...

Huge:jag är helt övertygad om att vi hade kvitterat om inte domaren hade tagit för divingen på slutet.  Fett bortdömda igår blev vi men nu tar vi dem i stället. Nu gäller det att publiken överträffar sig själva och låter ännu mer än sist (har jag tur så får jag tag på en biljett). Nu ska det hejas och gnällas och skrikas tills guldet är hemma igen!

Huss: Vi har 16,67% i PP under slutspelet och det är uselt rent ut sagt. Skellefteå ligger på 29,87%. Vi måste höja oss mer än rejält.

Huss: Har jag överhuvudtaget sagt att jag förväntar mig att det skall smidigt? Inte vad jag kan se åtminstone.

Däremot skrev jag att jag vill veta vad dom sysslar med när det för 2 1/2 timme sedan var slutsålt och nu helt plötsligt finns det biljetter som inte släppts.

Skitstöveln:
Biljetterna är inte slut. Klockan 11 släpps biljetter till allmänheten.
6 minuter sen.. 

zpith:Ändå finns inte ens matchen med där.....

Honken:segt på ticnet...

Honken:

Kommer försöka få tag i biljetter hela jävla dan nu, kan jag så köper jag 6st och säljer till er här.

zpith: lycka till hörrö ;]

Skitstöveln:

Kom in i kön iaf, hah.

zpith: Hjälper ju inte då det är helt slutsålt enligt ticnet

zpith: samma här

dreamland:

För 10minuter sen så sa Brynäs if att biljettern INTE är slut.

zpith: Alltså det är så otroligt mycket snack just nu - bättre att du skapar dig en egen uppfattning och utgår från den.

« · 1494421 · »