Medlemmarna fick köpa 8 biljetter var, aningen galet, men Ticnet brukar göra precis samma sak. Å ändå står de och ojar sig när svartabörshajarna säljer dyra Springsteenbiljetter osv. Samma sak nu, biljetter ute för 2 500 kronor styck.
Grattis... Sverige.
arnio: Varför det? Är det attraktiva platser tycker du och hur ofta skulle dom fyllas förutom i en semi, final eller derby mot Leksand?
arnio: Haha lägg ner innan jag blir mörkrädd!!
Hur många gånger sedan Läkerolen invigdes har den varit full? Ta reda på det innan du skriver en så korkad kommentar :P
TJ gjorde smarta saker igår. Bytet av målvakt var genialt, likaså att släppa in Löf och Molin.
Brynäs pp, vad har hänt? Från Elitseriens bästa till slutspelets sämsta. Med SAIKs stressande så får vi ingen bredd i spelet. Enda lösningen som jag ser det är att ha två spelare på blå igen. Då är det lättare att styra från resp sida samt sätta myror i huvudet på Forsberg et al.
Sunkens tackling, världsklass sa Forsberg. + till bägge två.
: -(( Missar period 1 o 2 på torsdag pga affärsresa, kollegorna vill dricka bubbel på flyget för att fira en affär. Själv är jag tveksam, jinxvarning…
Nån som hört något om de släppte några biljetter 09.00? Eller vad är senaste budet?
Honken: Har inte hört nånting men enligt Guldjakten på twitter ska det finnas biljetter kvar.
jävligt konstigt då damerna i brynässhopen sa till mig för 2 timmar sedan att det var heeelt slutsålt!!
Honken: Dessutom verkar hemsidan ha volymproblem.
Vadå hockeyfeber?
Honken: Står i telefonkö till Shopen nu - har stått i 30 min.
Ska verkligen ställa dom mot väggen och fråga vad faan dom sysslar med!
Redigerad kommentar
Skitstöveln: Jo, men får de 5000 samtal och det är 5-6 personer som försöker hantera försäljningen. Hur tror du att det skall kunna gå smidigt?
Spelar ingen roll om de plockar in 20 extra personer...
Huss: Har jag överhuvudtaget sagt att jag förväntar mig att det skall smidigt? Inte vad jag kan se åtminstone.
Däremot skrev jag att jag vill veta vad dom sysslar med när det för 2 1/2 timme sedan var slutsålt och nu helt plötsligt finns det biljetter som inte släppts.
Honken:
Kommer försöka få tag i biljetter hela jävla dan nu, kan jag så köper jag 6st och säljer till er här.
dreamland:
För 10minuter sen så sa Brynäs if att biljettern INTE är slut.