bifhjärta: Vart i Småland ? Jag är 3 mil utanför Växjö :)
Erat, jag är på ! Jag vill ha en guldfest för oss här på HS, det är vi som lidit ihop genom kvalserier och lågbudgetvärvnigar !
Gurra88: Egentligen var man ju ganska bra också de allra närmaste säsongerna efter gulden -93 (semi -94, final -95) och -99 (semi 2000).
Men man var trots allt inte så bra att man kunde försvara gulden och det måste ju alltid vara den seriösa målsättningen.
Fast hur det ska vara realistiskt heller nästa år om BIF nu förlorar kanske 7-8 spelare är ju en delikat fråga som tornar upp sig redan en kväll i guldyra som denna.
foppa78: Kul att fler är på,för det vore så jävla kul ! Enklast är nog att lägga festen i Gävle, eller ? :)
Eller vart fan som helst,bara vi blir ett gäng.
SM-GUUUUUUUUUULLLLD !!!!!!!!!!!!
Stort grattis till guldet, Westerlind! Lägg nu isen från Gavlerinken i Champagnen du inte tordes kyla för alla jinx...
skåla för professor emeritus Tommy Sandlin, och än en gång: Grattis!
foppa78: Gott ! Det här ska vi ju göra, som du säger, Vi har ett GULD !!!
Vart spelar ingen roll, vi lägger ut en intresselista eller nåt när folk har landat lite.
Skål HS och Brynäsbröder !
Synd bara att TV4 som vanligt drog oss tv-tittare vid näsan,
och visade ett megalångt reklamsjok mitt under firandet.
Reklamen är ju tydligen heligare än det heligaste där.
Undrar hur positivit det var egentligen, för de företag
som gjorde reklam mitt under firandet. Säkert många
irriterade tittare där.
Till och med programledarna verkar ju så smått
vara irriterade på de ideliga reklamavbrotten.
Ett under att de lyckades visa prisutdelningen i alla fall.
Men sen blev det den fantastiska kanalen tv4-news
som tog över, en kanal som knappt någon kan se.
Var TV4 Sport upptagen med att visa promillepolisen?
I och för sig kanske passande, med tanke på allt
firande som kommer att ske. Inte bara med saft
och läskeblask kan jag gissa.
TA FÖR ER! Har gjort så gott jag kunnat =)
bifhjärta:
En SM-guld tröja, som spelarna har på bilden, ska snarast
inhandlas. De kostar visst bara 200 kr. Så det gäller att
snabba på, för de lär säkert gå åt som smör i solsken.
Redigerad kommentar
Jag har aldrig sett så mycket folk på stan som ikväll efter guldet! Helt jävla sinnessjukt! Jag kramade minst 100 pers ikväll, folk jag inte känner men vi har en sak gemensamt - Brynäs IF
Kom nyss hem! Tog första bussen hem nu på morgonen och det var fortfarande folk som firade på stan, det här är så jävla STORT! Klumpen i halsen var stor när Dacke och Silfverberg lyfte bucklan tillsammans. Jag saknar ord! BRYNÄS IF ♥
FULL OCH SÅ FANTASTISKT JÄVLA GLAD!
Clarence: "Vill passa på att hedra Michael Sundlöv, som jag spottar så mycket på. Ingen är ikväll eller natt gladare än jag att det visat sig vara fel att så djupt tvivla på din förmåga som sportchef."
Här har man tjatat länge om att vi har Sveriges bäste Sportchef och du har tydligen inte lyssnat, som vanligt... ;-)
Redigerad kommentar