Försäsong 2015
TobiasR: Finner det inte för otroligt. Sen kan man då undra "varför". Faller allt på vad de erbjuds i lön eller är det nåt annat motbjudande med/i föreningen?
Ytterst spännande se vad Bengtzén till slut har att komma med i backväg. Ett nedbyte gentemot Andersén kan vi ganska säkert ställa in oss på.
Så fokus på annat nu, så kommer nya backen så småningom.
Slappna av och passa på och njut av sommaren istället för att jobba på ditt magsår.
Klampa in i Gavlerinken och fråga var den där jäkla bluffmakaren Bengtzén befinner sig. Konfrontera honom på hans kontor och skrik: "Vafan håller du på med, bluffmakare! Jag vet minsann att du försöker lura oss allihopa! Du har egentligen inget "huvudspår" som ersättare för Andersén! Du borde få sparken med en gång, så jag kan ta över och visa hur en sportchef ska agera!"
Återkom gärna hur det gick :)
Så jävla tröttsamt att läsa dag efter dag efter dag efter dag...
Korrekt iakttaget. Du är klipsk du, Pelle....
Frågan är i vilket läge det är klokast att satsa på ett artistkontrakt istället för ett vanligt. Jag menar i rent värde - vad det kostar och vad man får.
Har dålig koll på kostnads-/skatteskillnaderna men det känns som vi kryper allt närmre en sådan lösning.
3000 biljetter sålda till Brynäs - Leksand.
4000 biljetter sålda till Leksand - Brynäs.
Skrubben:
källa tvmatchen.se eller?
Finner inget på cmores usla sida, hoppas det stämmer
Bra uppsnappat!
Lika fantastiskt som när ellis/Pelle uppenbarligen tycker det är konstigt att en sportchef hemlighåller vilka ev huvud/sidospår han jobbar med i värvningsväg......
Redigerad kommentar
Tråkigt också att vi bara möter "bottenlag ". Skulle behövt någon bättre match. Varför modo x2?