1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736048 inlägg · 7967 ämnen

Frölunda Indians - Brynäs IF 23/10-07

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 23/10-07
Två dagsfärska kommentarer från två brynäsare:
"Om ditt liv är så innehållslöst att det viktigaste av allt är hur det går för Brynäs så skall du nog ta och se över din situation."
"Eller blir det dom gamla vanliga gamnackarna som visar sig hos dysterkvistarna vid minsta motgång?"

Skitbra att man kan få tips om hur man ska uppföra sej som brynässupporter. Det viktigaste är tydligen att inte bli för engagerad. Nån som tycker det är konstigt att det är tyst på läktarna i Läkerolen?

70 Rodrigues: "Jag undrar hur det kommer sig att så få rutinerade vinnande tränare har varit i Brynäs dom senaste säsongerna, vill man inte till Brynäs eller vad är det frågan om?"

Svaret får du om du kan svara på frågan: hur kommer det sig att så få rutinerade vinnande spelare har varit i Brynäs dom senaste säsongerna? Ledtråd - svaret börjar på peng- och slutar på -ar.

Kung_Sjödin: "Om en bil körts av ett antal olika förare (t ex mellan år 1999 och 2007) och alltid åker i diket, oavsett vem som kör. Kan det då vara så att det är något fel på bilen? Eller kanske t o m mekanikerna, eller garaget?"

Snygg allegori. Problemet blir ännu svårare om man lägger till att inte bara föraren har bytts ut under perioden utan också bilen, mekanikerna och garaget.

Jajjen: Och hur mycket hjälper du Brynas genom att sitta hemma i en snödriva och "tycka" en massa.

Vad har DU gjort för Brynäs?

Bissett19:
"Tommy Sjödin säger till Sporten:
- Många tycker en massa saker nu. Vissa står på den ena sidan, andra på den andra. Men ingen som inte levt med laget i två år kan veta hur det egentligen varit."

o spelarna hjälper till att bringa klarhet genom att anonymt slaska i pressen...
Antingen träder man fram eller så håller man käft o gör rätt för lönen...!!!

GävleLasse: Ska jag skriva en bok?

Pinsamt!

Godnatt!!

Börjar ju bra iaf, NOT!!

70 Rodrigues: Östblomeffekten?

Jajjen: Mmmm, det här börjar faktiskt HELT annorlunda än alla andra matcher denna säsong. Nu gör vi inte ens första målet längre. Innebär att det kan sluta med en nolla - för våra utespelare.

Kung_Sjödin:
ingen som har länk till dagens match?

Paddan:

vadå varsegod?

Jävlar i min lilla låda vilket ansvar spelarna tar!!!!!!!!!!!!

FY FAN VILKA MUPPAR!!!!

Boork Tbx :)

niklazz: är det 2 lr 3-0?

Paddan:

Dagens match ser bra ut, aldrig fel med silver en tisdagskväll.

sylf: Dax för en timeout kanske??

är det verkligen ingen siom har länk?

70 Rodrigues: Dags att lägga ner hela verksamheten kanske!!

niklazz:

Vad är det du vill ha länk till? Vad är dagens match? Google?

sylf: Dax att ta upp Bandyn igen kanske :-)

niklazz: Duger inte länken här på sidan (överst) Webbradio ???

70 Rodrigues: Ja bra mycket roligare att se på ibland(är ju ändå inga tacklingar i hockeyn) och jag skulle njuta av att se SAIK krossa ett lag från Gävle :)

pastorn:

mm dagens match inte till nån webradio!

niklazz: Varför vill du förstöra dina ögon med att se nått så pinsamt?

Hur jävla svårt är det att hålla sig på isen?

niklazz: Swehockey då kanske eller vad exakt är det du vill ha om du inte vill lyssna på matchen och inte följa den med bara statestik som uppdateras ??

Om inte spelarna hade respekt för Boorken vad fan har de inte för Östblom då då? Shit vad utspelade vi är

RavenLord:
jag vill ha stream länken till matchen så jag kan kolla p åden!

Nu får inte Frölunda göra fler mål om mitt tips ska gå in 3-4 :-)

AD: Som sagt, Östblom skulle ha tagit en timeout efter 2-0 målet, men icke!!

RavenLord: Verkar inte bli nåt av det där ansvaret som sjödin pratade om. Hoppas Tina tar sitt ansvar och får Tommy att sluta.

wap.hockeysnack.com
Härligt att se den patenterade hönsgårdens återkomst.

Det är tur att dom gamla rävarna har tagit tag i taktpinnen över a-laget.
3-0 efter 12 min, vilken frejdig skridskoåkning och kämpatakter Brynäs står för. Fy fan, dags att börja kicka gamla stutar också tror jag.

70 Rodrigues: Jag har hört att det spirar ett missnöje bland Sjödin & co att alla andra lag i ES är för bra, det är inget kul att spela då. Buhu...

SPARKA Timrå, Hv71, Färjestad, Frölunda, Linköping, Modo, Luleå, Djurgården, Mora, Södertälje och Skellefteå!!!!!!!

Man skulle nog ha sparkat A-laget och låtit Boork kört med något av juniorlagen istället.

Man skulle nog ha sparkat A-laget och låtit Boork kört med något av juniorlagen istället.

Mickis: Ja så jävla rätt att de går dåligt för brynäs idag ! Boorken e fan bland av dom bättre..

Forzza boorken

Makkan: Det är med tårar i ögonen (ja, det är sant) jag ser ett gäng j-la pisshuven totalt förnedra Brynäs färger. Hade dom någon som helst skam i kroppen så hade samtliga tågat ut ur scandinavium på ett led och ALDRIG NÅGONSIN visat sina nunor igen.

FY FAN, SUNDLÖF sparka hela bunten av förrädare!!!!

Det är bara att skita i den här matchen och nästa. Vi måste ha Luleå och Mora efter oss. På lördag är det allvar. Laddaaaaaa!

Kung_Sjödin: Tallefjantarna är glada iaf!!

Mickis: Håller med HELT SERIÖST, dom är ett gäng egoistiska uppblåsta SOPOR!!!!

Gusten: Så jävla skönt att Boorken är borta så alla tar sitt ansvar. HA HA HA HA HA.

Beklämmande att skåda!!

AD:

Blir förbannad när jag läser sånt där om att spelarna inte hade respekt för Boork och därför spelade dåligt. Man spelar sitt bästa för klubben oavsett vad man tycker om tränaren, stolthet att få vara Brynässpelare, respekt mot oss som supporters.

Mickis: vilken effekt hade du väntat dig? frölunda är fortfarande ettav sveriges bästa lag. Tror du att allt skulle vända bara för att Boork inte står och ugglar i båset.. Du måste ge det lite tid.

70 Rodrigues: Tror fan det! En svensk gjorde mål.

Kung_Sjödin: Ja, det är just vad dom gör, pissar på klubbmärket å det grövsta. Nån skam i kroppen vet vi att dom inte har sedan tidigare säsonger, men det här? Bortskämda, högavlönade jävla bäbisar!

GävleLasse: När GP tog över åkte vi ner till Karlstad och vann:D

70 Rodrigues: Ja ibland verkar det som om tallefjantarna blir gladare av att det går dåligt för Brynäs än att det går bra för Timrå! Man kan ju undra varför? Avundsjuka på alla guld kanske?

Jajjen: Ho ho...bitter min vän, bitter? :-D

« · 929047 · »