1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741958 inlägg · 7967 ämnen

Inför Brynäs årsmöte 2005

Sv: Inför Brynäs årsmöte 2005
munkas: Visst ska man ge kritik när det är befogat. Dessvärre så har ju kritiken just varit befogad fler gånger än den varit obefogad. Men jag tror att det gäller att hålla en lagom nivå på sin kritik med.

Att sitta och tippa en massa matcher i förväg, till Brynäs nackdel.. Och sedan skryta om att man fått rätt är att gå över gränsen.

Vilken äkta Brynäsare blir glad över en förlust? Gör man det så får man vara beredd på "tjära, fjädrar och en mindre hedervärd sorti"...

munkas: Med tanke du har haft säsongsbiljett i 15 år, vad är det som får dig att fortsätta gå isf. Jag tror att du är Dysterkvist på nätet och sedan en optimist bland vänner och familj :-)

hej, munkas:
Du glömmer en liten detalj. Du började dina dagar här med att hitta på allsköns rykten om diverse spooky övergångar kors och tvärs kring nåt transferfönster. Nån skum tjeckisk hemsida hade du läst i hasigheten, där det stog både det ena och andra. Och Moras Petré skulle du byta jämt med Korhonen. Och...
Din limsniffarövertygelse då får mig att gissa att din första säsongsbiljett fick du avnjuta i moderlivet. Om du har femton i rad, vill säga.

Om man nu skriver lite för fort, är just "hasTigheten" rätt ord att missa bokstäver i.

Är det inte dags att döda denna tråd?

munkas: "När pucken släpps i slutet på September och elitserien är igång kan du nog kallt räkna med att jag, Myling, Magico och Sahlberg sitter redo att börja gnälla, klaga och smutskasta igen."

15 säsonger, inte illa.
Vad har ni för slogan i gänget?
"Masochist - javisst" ??

munkas: "När pucken släpps i slutet på September och elitserien är igång kan du nog kallt räkna med att jag, Myling, Magico och Sahlberg sitter redo att börja gnälla, klaga och smutskasta igen."

Tänk att du haft säsongskort i 15 år och du kan knappt bärga dig tills du får börja gnälla igen. I dina kläder så hade jag verkligen försökt att hitta saker att se positivt på, glädjeämnen.

Det skulle vara kul att höra vad som får dig att hålla hoppet uppe, för i dina mörka profetior innan, under och efter säsongerna är ju allt utom hoppfulla.

munkas:
Om det nu är så givande att gnälla så varsågod!
Jag kommer, som sagt, inte ta nån notis om det när säsongen drar igång.

Det enda som skulle få er att försvinna till era hålor är väl 50 vinster i rad, för då är det ju meningslöst att försöka gnälla ner Brynäs i division 1, vilket ju verkar vara ert mål som de motståndarsupportrar ni är.

« · 552922