Redigerad kommentar
Ojojoj, det finns inget annat än seger ikväll. Efter sjuttioelva hemmaförluster i rad mot dansbandet måste det vända någon gång.
3–2 (Djoos, Brodin, Scott).
Zappaholic: " Jag undrar jag hur pass fräscha Tollefsen och Belle är."
Det ska väl ett par kraftiga slashing kunna utvisa ;-)
Va fan är det med Gävlebor??? Jag bor i Stockholm och har iaf varit på plats de två senaste matcherna. Vad är det för snack?? Gå till läkerol och stötta laget för fan!
jag fattar inte detta?
Brynäs IF (Black) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
Goalies | ||||||||
40. Holmqvist, Johan 1. Starkbaum, Bernhard | ||||||||
1st Line | 3. Djoos, Christian | 22. Sundqvist, Jörgen | ||||||
18. Rödin, Anton | 41. Scott, Greg | 16. Nokelainen, Petteri | ||||||
2nd Line | 52. Kilström, Lukas | 15. Bertilsson, Simon | ||||||
11. Ollas, Jesper | 39. Nordquist, Jonas | 23. Sweatt, Bill | ||||||
3rd Line | 55. Jacobsson, Robin | 8. Persson, Dennis | ||||||
90. Harju, Johan | 31. Granström, Jonathan | 34. Brodin, Daniel | ||||||
4th Line | 5. Löf, Simon | |||||||
28. Rollin-Carlsson, Victor | 9. Enterfeldt, Sebastian | 27. Lindgren, Alexander | ||||||
Extra Players | 4. Lauritzen, Sebastian (LW) |
tjugo8: Jag hinner inte upp ikväll men skall köpa ett par biljetter i dåligt läge bara för att sponsra klubben. De har bättre marginal på biljetterna än prylarna i shopen.
Vad gör man inte?
Redigerad kommentar
Brynäsgubbe:
Ca 400 sålda senaste timmen då...
"Be here and be lound, we need you!" -Bill Sweatt. Kom och stötta oss! #14SKAHEM #NufyllerviLäkerolen #5006SÅLDA
Honken: I bästa fall runt 6 000 på läktarna....när Brynäs faktiskt har chansen att ta en mkt viktig hemmaseger. Illa...
Vi får hoppas att Brynäs gör en Ryder cup. (Huge förstår var jag menar)
tjugo8: Vi har en bra chans ikväll om vi fortsätter på samma sätt som i lördags eftermiddag. Äntligen tog vi rejäl strid med överstegrisar och ärkenöffar och titta hur det gick.
Våra tuffingar är bättre än deras tuffingar. Granström var jobbig, Jacobsson var jobbig, Brodin var jobbig, Bertilsson var jobbig. Fler var jobbiga. Vi har helt enkelt större grisar än vad de har.
Nu har vi läge, Tollefsen är skadeskjuten, Belle likaså. Jag vill se lika mycket grinighet och handskar i ansiktet. Vi ska vara elaka som fan framför båda målen.
Tror lagets gameplan är klar. Våra grisar ska vara grisigare än deras grisar. Då vinner vi.
Frågan är vilka som dömer? En sån här match riskerar att blir riktig svinig, då duger inte låtsas-Mollgan, Sjöbergarn eller nån annan nödig halvblind stolle. Här kommer hockeyligan skicka in sitt tunga garde. Jag gissar på Vimsigborg och Rönnmarkz.
Huss:
Vilken jävla planering
Hockeymatcher ska inte spelas på måndagar, iaf inte dan före lön...
Det där OS-uppehållet som ställer till det...
Carl Lejonkräk: Vad jag förstår av detta www.cmore.se/play/tabla
så visar Cmore Sport Växjö-Luleå idag
Vilken kanal går matchen på ikväll? Det står Cmore sport i GD och Cmore Hockey på tvmatchen.nu