Rossa: Byt lag då
Hur fan kan ni klicka på "gilla"-knappen på en sån kommentar från Rossa? Äckligt patetiskt.
Redigerad kommentar
Snart, snart får många av er äntligen skriva på forumet:
"Vad var det jag sa."
Ni riktigt längtar efter att vi ska åka ut, så ni kan sitta där med mysribba och må gott.
Fy fan säger jag bara...
EskilstunaLasse: Är det intressant tycker du? För övrigt har du inte en susning om grunden till min frustation.
Många här som verkar skadeglada härinne, jag tycker det är jävligt illa.
Hur kom det här laget 4a med dessa backar?
Aja tack för i år. Kul ändå att ha Starkbaum från början nästa år.
fruktansvärt tråkigt. Men det är inte slut förren det är slut.
men chansen är numer minimal... Men större under har skett.
brynäs08: Tycka synd om mig själv? Nu hade du lite otur tror jag när du tänkte till...
Vi tycker väl olika antar jag, du kanske tycker det är ok att spy vilken skit som helst över sitt eget lag, jag tycker inte det.
Det är allas fulla rätt att skriva vad de vill, och min fulla rätt att kritisera det.
Vi kan väl vara överens om att det är för jävla illa att gå ner i nivå i slutspel. Kilström? Ollas? Bertil? Starkbaum? (Jodå! Inte fan är han någon som vinner matcher åt oss.) Nordan? Rödin? (2 mål men felprocenten är frapperande) Nokelainen?
Å andra sidan har vi en backsida som håller allsvensk klass så förväntningarna kanske är fel ställda...
Redigerad kommentar
Zappaholic: Men det har ju blivit en fix ide för dig? Det känns som du letar efter att någon kritiserar så du får en reaktion?
tycker du att det är konstigt när det sitter folk som brinner för det här laget och svär under en matchserie som rinner oss ur händerna?
De som gör det är ju fruktansvärt känslomässigt uppladdade för det här, precis som du och alla andra som hänger på ett hockeyforum. Alla här inne älskar laget men visar det på lite olika sätt. Många gånger är det dem som skriker mest vid förlust som jublar högst vid vinst.
Men poängen är att du gör exakt princip genom att tjafsa med dem som tjafsar om att de tjafsar.
kan du förstå hur jag menar?
Huss: Jag tycker fortfarande att det är för jävligt att de står och highfivar Tollefsen i båset när Thuresson ligger på isen och vrider sig i plågor. Ser för jävla illa ut och jag är in i helvete förbannad över sånt beteende...
Fy fan
Någon som såg något av det ikväll??
brynäs08: Jo jag fattar hur du menar. Jag tycker oavsett vilket att man inte ska kalla sitt eget lag för skitlag och att man ska få massa likes på en sån kommentar. Jag tycker inte det är ok. Vi är alla frustrerade över resultaten i matcherna, men laget och spelare blir kallade lite vad som helst.
Har svårt att släppa sånt, det ska jag villigt erkänna.
Redigerad kommentar
AJ jag trodde verkligen vi skulle vinna idag men ojojoj vad fel jag hade, Brynäs är helt enkelt alldeles för dåliga för att slå ett FBK! Usch vad besviken jag är på laget och alla runt detta!
Jag är egentligen ingen som kitiserar (trots att jag fullt ut accepterar dom som gör det) men jag anser att ansvarig för detta är Sundlöv som inte har värvat på backsidan och TJ som jag mer och mer börjar tvivla på! Semester eller ett dödryck i LLA på Lördag återstår att se!
Rossa: Tja... Vi räcker helt enkelt inte till mot FBK. Framåt är vi likvärdiga. Betyg 7 av 10 kanske. Bakåt FBK 8 och Brynäs...3 typ... Det som är sorgligt är att vissa i laget sänker sin kapacitet i slutspelet.
Det är att vika ner sig...