Brynäs IF

715244 inlägg · 7953 ämnen

SCA Cupen

« · 744566 · » Till forumet


Sv: SCA Cupen
Falken: Förra året så körde Swehockey iaf.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Hoppas verkligen att swehockey har samma uppdatering från Mora nästa vecka. Det vore verkligen perfekt.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
65selander: Aj då. En gammal brynäsare gör 1-1, Nylander.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
65selander: Perfekt det. :)
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Falken: Mora leder med 1-0 nu och vinner Mora så vinner vi cupen eftersom inbördes möten räknas :-)
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Poängligan under SCA-Cupen:

1. Daniel Hermansson 2+2
2. Sebastian Karlsson 1+2
3. Henrik Malmström 0+3
4. Johannes Salmonsson 2+0
5. Ove Molin 2+0
6. Daniel Johansson 1+1
7. Mikael Lind 1+1
8. Nicholas Angell 1+0
9. Andreas Dackell 0+1
10. Lars-Erik Spets 0+1
11. Peter Nolander 0+1
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Fundamentals: Exakt ;)
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Falken: delad glädje=dubbel glädje:-)
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Skrev fel. Vi vann skotten med 25-15 och inte 25-10.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Fundamentals: Absolut. Alltid skönt för en målvakt (i det här läget) två att hålla nollan.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Falken: Trevligt. Nollan var väl kanske det bästa med den här matchen.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Slut 0-2. Skotten vann vi med 25-10 (7-4,8-7,10-4). Får se om vi vann turneringen, beror på hur det går mellan MIK - TIK.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
59.15 0 - 2 EQ Brynäs 21. MOLIN, Ove
(10. NOLANDER, Peter)

I öppen bur. Skönt med vinst och att vi håller nollan.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
WarhawK:

Nej det har jag inte sagt och jag tycker också att det är bra att alla spelförstörande moment försvinner men jag har en känsla av att vissa domare uttnytjar den nya regeln och blåser sönder matcherna helt och hållet!!
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Vad fan är det som har hänt? EN enda utvisning i tredje...skumt
Kommentera

Sv: SCA Cupen
mattias - 74:
Det finns många dåliga dommare i NHL oxå men dom lyckades för det .. men du kanske tycker det var roligt kolla på ES förra säsongen med alla fasthållningar och hakningar du ?
Kommentera

Sv: SCA Cupen
jimmy_90_bif: är det slut
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Falken: tack
Kommentera

Sv: SCA Cupen
jimmy_90_bif: Man kan följa matchen på länken jag skickar med.

Klicka på länken och sedan på live.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
mattias - 74: hej hur kan man se matchen
Kommentera

Sv: SCA Cupen
WarhawK:

felet är väl att vi har för dåliga domare i Svensk Hockey också eller ??
Kommentera

Sv: SCA Cupen
mattias - 74:
Men va en naiv liten knätofs och tro att alla kommer hitta nya nivån med en fingerknäppning ... själv är jag realist och vet det kommer ta ett tag för spelare och dommare hitta en bra nivå
Kommentera

Sv: SCA Cupen
WarhawK:

Jo men domarna skall ju inte utnyttja den nya regeln heller, I matchen mellan Leksand - Timrå sist så blåste domasre Sjöberg för allt och då menar jag verkligen allt. TOM Timråkillarna som var där tyckte att en del utvisningar på Leksands spelare var pinsamma!!
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Fundamentals:
Det handlar inte om att acceptera nya nivån , det tar tid för dom inse att hakar dom och håller fast som gjorde tidigare så åker dom ut

själv tycker jag det ska bli skönt dom gör nått åt allt spelförstörande som gjort det trist kolla på ES hockey
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Fundamentals:

Kommer bli en het potatis i vinter detta ! Fan man måste få peta lite med klubban utan att domarna skall blåsa!
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Falken: Ja det är inte rologt, spelarna verkar inte acceptera den nya nivån.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Men det är ju sanslöst många utvisningar. Efter att Brynäs gjorde mål har man haft 9st utvisningar och Sundsvall 4st.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Fundamentals: Nej. Med dagens match så har dom spelat ungefär lika mycket av SCA-cupen. Det vill säga en match var och sedan en halva var.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Falken: Hmm, gjorde dom målvaksbyte igår också?
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Nu gick Kristan ut och Sperrle kom in. Halva matchen spelad.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
arnio: Det är Thomas Forsström från Umeå som dömmer. B dommare enligt swehockey.se
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Gusten: Sebastian Karlsson målskytt tydligen.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Davve17, Falken: Okej tack
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Vi leder med 1-0 efter första. 7-4 i skott.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Gusten: Ström är ljumskskadad och Hulken fick nåt klubbslag i ansiktet under nån träning under veckan, enligt GD iaf... :-)
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Gusten: Hulken hade väl fått en klubba upp mot ögat under en träningen. Ström vet jag inte alls varför han inte är med.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
3 brynäsare utvisade samtidigt, måste vara hemmadomare...
Kommentera

Sv: SCA Cupen
tågny: Skönt att Brynäs fick göra ett PP-mål, vi har varit cupens sämsta lag i både PP och BP så här långt.

Förresten, vad är det för fel på Hulken och Ström?
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Trevligt att Karlsson har kommit igång. Av det jag såg i dom två träningsmatcher jag sett så såg han väldigt lovande ut. Bra att han kommer igång och gör lite poäng på försäsongen.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Ser ut att bli många utvisningar idag igen. redan tre för sundsvall, och det straffar sig direkt. 1-0 Sebastian Karlsson.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
10.54 0 - 1 PP1 Brynäs 33. KARLSSON, Sebastian
(17. HERMANSSON, Daniel 20. SALMONSSON, Johannes)
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Bissett19: Nej jag var inte ordningsvakt i skolan. Däremot så valde jag syslöjd så att jag kunde sy brynäsflaggor och brodera små söta brynäsemblem.

Bättre omröstning denna gång men jag saknar alternativet: "Den som skapat denna omröstning måste vara Gnagare."
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Just ja, Lundström spelar ju i Sundsvall. Han som står i mål. Hade jag helt glömt bort.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Samma lag som igår. Alltså står Kristan i mål.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
wap.hockeysnack.com
Arnio:Ja ja ja,du var säkert ordningsman i skolklassen oxå:-(
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Kul med vinst kul kul.
Kom bara ihåg att de som överraskar på försäsongen ofta nöter rumpa under serien.

Trams och åter trams är omröstningen, är den konstruerad av ett litet barn eller? Dessutom så hoppas jag att 70Rodrigues, Gävlelasse och Bissett19 höll sig nyktra och inte varit apraka i Brynäs färger.

Är Lind på G eller?

Go Tigers go go go...!!!
Kommentera

Sv: SCA Cupen
Falken: Du får stryka ett av Malmströms mål och ge det till Angell istället. Jag fick ett "erkännande" av de både inne på Statoilmacken igår kväll.

Annars så tycker jag att Brynäs har gjort en ganska bra insats överlag. Extra kul har det varit att se Molin som hittat tillbaka till sin offensiva spelstil. Han får mer utrymme för det nu när Spets tar den defensiva rollen i kedjan.

En längre mer omfattande rapport kommer på BT's hemsida i morgon.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
wap.hockeysnack.com
Typiskt Månsson-mål, vann pucken bakom mål och tryckte in den tid stolpen.
Kommentera

Sv: SCA Cupen
rafalski:

Var det ett snyggt mål ?
Kommentera

Sv: SCA Cupen
wap.hockeysnack.com
Månsson, 1-0
Kommentera

« · 744566 · »