1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446147 inlägg · 7966 ämnen

SEMIFINAL

Sv: SEMIFINAL
{7225}: Enig! Vad andra spelar ingen roll alls.
Själv tror jag ni spelar ut Frölunda på golfbanorna hyfsat enkelt. Tror deras mylla är slut nu

Tippar 4-1 i matcher till Brynäs

Detta trots flera rop på Bulans avgång

Nu verkar allt klart för comeback! Undrar om han får några minuter imorgon. Beror nog lite på hur matchbilden ser ut.

Kommer det släppas mer biljetter till semifinalerna? Det har ju varit något strul, och tänkte om de håller på ett visst antal ett tag. Vill verkligen upp till Gävle nästa lördag...

Steenm: Absolut! De hållna biljetterna kommer att släppas på måndag, iaf enligt den infon jag fick igår av mina biljkettkollegor :) Håll koll i sociala medier och på www.brynas.se

Steenm: bli medlem i Brynäs Stockholm de kan ha biljetter kvar!

Steenm: Hjälp till att fylla arenan på tisdag också

{5915}: blir nog fan fullt då med! Ser ut att vara bra tryck på biljetterna

{7225}:
Vad är det som händer?? Är det helt fullsatt på lördag?
Går ju inte att välja några biljetter...

Horace76c:
"Vi har spärrat rikligt med extrabiljetter"
"I början av nästa vecka så kommer vi att ha extrasläpp på överblivna biljetter utifrån biljettstrulet"

Tänk på att Lunkan är för fin för att skriva i MATCHTRÅDEN.
Så uppför er om ni vill hålla er väl m honom

GAMEDAY!
Nyckelmatch

Gilla från dem som också är på plats!

tjugo8: Nån som har koll på biljettläget, 7000 borde väl gå, borde egentligen va fullsatt, men vi vet ju hur det fungerar i Gävle, det var iofs inte fullsatt i GBG ens.

Sjukt orolig inför den här matchen iom klanteriet i slutet av förra.... Måtte det bli seger....

Honken: Det verkar vara i princip fullsatt. Finns ca 100 sittplatser kvar, inga höjdarpkatset direkt. Ståplats är svårare ett se. Bör bli minst 7500.

Zzz:
Sundström spelar idag enligt GP.

Vuollerim: Jörgen alltså?

Leonardo:
Frölundas Johan Sundström.

Vuollerim: Trodde han var ute ur bilden för hela säsongen, han är ett ruggigt tillskott för Frölunda, vad händer med våra skadade J S, Zaborsky o Johnson, är de med o tränar eller är det godnatt för denna säsong, man hör så mkt rykten varje vecka!!

Leonardo: Jörgen Sundström?

Anders Berg Nervööös fan

{7225}: Var faktiskt längesedan jag var så här nervös inför en match.
Var sjukt nervös hela matchen mot LHC (1-0 vinsten) men idag är det en annan känsla.
Anledningen är nog ganska enkel. Vi har nu "stulit" den bortavinst man måste göra samtidigt som jag bara hoppas att vi i det läget kan förvalta hemmafördelen vi nu tagit oss.
Att det kommer bli jämnt är jag ganska övertygad om, men en 2-0 ledning i matcher hade varit helt fantastiskt. Nu jobbar vi för det!

mattiask: Detta är jävulskt jobbigt. Skulle åkt upp på match men frugan jobbar kväll och vi har sjuka kids här hemma. Får bli tv:n och sen nattning fort som fan i första pausen. Sen ostörd hockey.

Tror inte vi ska se det som en katastrof om vi torskar. Det går att stjäla matcher i Scandinavium. Men en 2-0 ledning vore fantastisk. Då måste detta fyra av de fem återstående matcherna och det är ingen walk in the park mot det här Brynäslaget.

mattiask: Det skulle vara guld värt om twinsen kunde steppa upp till den form man var i förra hemmamatchen.

Zappaholic: Nja, tror inte vi kan räkna med att vinna två raka i Göteborg så det är allt av vikt med seger ikväll. Annars ligger vi nog troligast under i semiserien efter torsdagsmatchen.

Laddar för fullt och kl 24 startar matchen här i Kambodja.
Tror fan att vi tar detta i kväll och även matchen i Gbg.

mattiask: Var faktiskt inte nervös inför match 1 eller nu. Brynäs har överträffat mina förväntningar så nu är det mest bara kul... Var såklart nervös mot slutet av förra matchen. Men överlag är jag väldigt stolt över hur laget presterat.

Skrubben: Kanske ny tränare så vi slipper spekulera .colliton tack .

Enligt liven på aftonbladet är det Felix som står ikväll. Bara hoppas han kan göra en lika bra match som i Götet senast! Nu gävlar kör vi!

mattiask: Sören Persson och Tobias Björk dömer.

Jan Grismöbel: Roger Melin är i Gavlerinken. Just saying...

{7510}: ojoj efter all kritik och onda ögat mot Bulan blir det en jobbig kväll . Ska sören fortsätta där han slutade sist?

bradberry: Nej nej . Det är för sent med Melin . Snackade med han hemma i motala innan bulan kom då ville jag gärna han . Men inte nu .

Jan Grismöbel: Jag börjar komma ihåg hur jag mådde slutspelet 2012. Man njöt ju inte direkt...

Zappaholic: fyfan jag står på verkstad med lastbilen nu kan inte kolla på matchen i kväll får lyssna på radion och följa matchen via webben . Gillas inte .

mattiask: Det får vi hoppas, en skönt start med första målet för oss :)

Jan Grismöbel: Varför är det försent?

Jan Grismöbel: Anton kanske...?

bradberry: Inte Roger bara. Jag vill ha en ung hungrig tränare. Roger känns trött.

Laddad till tänderna.. Tyvärr så är det mobil och ej live som gäller.

ellis: Vinst idag och jag tror på 4-2 i matcher för Brynäs

Leonardo: ber på bara knäna att det är colliton!!!!!!

smallround: Henrik Larsson presenteras...

smallround: Måste vara sportreportern som kommer presenteras.

{7510}: var är ogilla knappen när man verkligen behöver den?

Snälla Brynäs vinn jag gör vad som helst!

bradberry: vet du ? Är du på plats. Hade hoppats på ny tränare

Henrik Larsson från BIK var det. Fan, det visste vi ju redan 😁

bradberry: Tror det är en bra värvning. Larsson in, Pudas ut. En förstärkning av backsidan.

bradberry: tackar!!

Felix känns som ett riktigt osäkert kort. Vill bli motbevisad ikväll

« · 1816106 · »